Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan en si til jenter som sier de er tykk?


Anbefalte innlegg

Jenter er svært opptatt av vekt og når de føler at de ikke er ideal vekten, syter de som bare det. Jeg har en kjæreste som etter min mening ikke overhode er tykk men hun sier så og mener også at jeg syns hun er for tykk nesten uansett hva jeg sier.

 

Noen som vet hva man skal si til slikt for å få hun gla og si at jeg liker henne perfekt som hun er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jenter er svært opptatt av vekt og når de føler at de ikke er ideal vekten, syter de som bare det. Jeg har en kjæreste som etter min mening ikke overhode er tykk men hun sier så og mener også at jeg syns hun er for tykk nesten uansett hva jeg sier.

 

Noen som vet hva man skal si til slikt for å få hun gla og si at jeg liker henne perfekt som hun er?

 

"Nei. Jeg synes ikke du er feit. Du vet hva jeg synes, now quit yer yappin!"

Lenke til kommentar

"Hva kan man si til jenter som sier de er tykk?"

 

- Mye rart. Så og si alt faktisk.

 

"Hva kan man si for at de skal slutte å syte om det siden det selvfølgelig ikke stemmer?"

 

- Vel, la oss si det sånn at finner du på noe så er du en av veldig få.

 

 

Men seriøst...

Hva med å spørre tilbake om hu vil ha din mening eller hennes mening ;)

Lenke til kommentar

Du kan komme med et motspørsmål, og spørre om hva hun synes. Da vil hun bli litt overrasket og si noe som "uh, jaaa ...", og etter det sier du noe som "okei, vel, jeg synes <det du synes>. Du burde så klart mene at hun ikke er tykk, da. :p

 

Edit: sånn rent egentlig så vet du jo at hun har bestemt seg og mener hun er tykk, uansett hva du mener.

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...