Gå til innhold

Filosofisk spørsmål til dere:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, for noen tanker.. Kan ikke si jeg hadde blitt særs glad om jeg kom brasende inn døren for å voldta meg selv nå, akkurat :p

Kanskje jeg skal begynne å pumpe jern som en gal så jeg kan forsvare meg sånn i tilfelle det skulle skje?

Nei vent, det er kanskje lurest å bli svakere og svakere resten av livet..

Forresten, autofil=bilelsk. ferdig med den.

Kanskje jeg skal begynne å pumpe jern som en gal så jeg kan forsvare meg sånn i tilfelle det skulle skje?

Nei vent, det er kanskje lurest å bli svakere og svakere resten av livet..

Ville heller satset på å bli svakere, det ville mest sannsynlig fortsatt slik fremover slik at den fremtidige versjonen av deg selv er svakere enn deg.

Forresten er det vel ingen dårlig idé å gå med analt kystbelte.

Det største problemet ville, som douglas Adams påpeker i HGTTG være/blir vært/skal blitt - av gramatikalsk art.

Hvordan ville du anmeldt at du vilhaskal-romtiddilasjon/paralelldimansjonelt-voltatt deg selv?

Jeg anser dette som en sær form for homoseksuell aktivitet og ekstremincest på en gang.

Hver sin lyst, hehe :D

Endret av Jalla
Om du lager en klone av deg selv og har sec med den, er det incest?

det ville vært som å ha sex med sin mye yngre eneggede tvilling bror/søster, så ja det er incest.

edit: i hvertfall etter min mening, men tror ikke det står noe om det i loverket utenom at en ikke har lov til reprodusiv kloning av mennesker

Endret av Sempercogitare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...