Gå til innhold

iw3sp.exe og iw3mp.exe CoD4 ERROR


Anbefalte innlegg

Har nettopp installert spillet. Men når jeg skal starte det avsluttes det nesten med en gang... Det kommer opp iw3sp.exe eller iw3mp.exe has stopped working... Har Vista 64bit. Jeg er sikker på at mange flere har det samme problemet. Hvordan kan det løses?

Endret av Artjom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du vært inne på activision support call of duty 4?

Der står det at jeg må oppdatere sound drivers, men det trengs ikke. Og å oppdatere driveren kunne også hjelpe, men hvor skal jeg plassere bin-filen med driveren?

 

 

hvordan binfil artjom?

 

høres mer ut som det er et grafikkortproblem. for min del var det antivirus som lagde krøll, dog det er jo utelukket for din del.

 

det første jeg ville prøvd er å avinstallere cod4 kjøre ccleaner å intstallere på nytt. etter installasjonen oppdaterer du spillet med patcher herfra før du starter: http://callofduty.filefront.com/files/Call...l/Patches;10099

 

se om det funker. prøv dette å gi beskjed

 

er det vista du har eller xp?

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar
har du vært inne på activision support call of duty 4?

Der står det at jeg må oppdatere sound drivers, men det trengs ikke. Og å oppdatere driveren kunne også hjelpe, men hvor skal jeg plassere bin-filen med driveren?

 

 

hvordan binfil artjom?

 

høres mer ut som det er et grafikkortproblem. for min del var det antivirus som lagde krøll, dog det er jo utelukket for din del.

 

det første jeg ville prøvd er å avinstallere cod4 kjøre ccleaner å intstallere på nytt. etter installasjonen oppdaterer du spillet med patcher herfra før du starter: http://callofduty.filefront.com/files/Call...l/Patches;10099

 

se om det funker. prøv dette å gi beskjed

 

er det vista du har eller xp?

Har nettopp installert Vista 64bit så det er ikke nødvendig å kjøre ccleaner. Jeg oppdaterte spillet med 1.4 patchen. Jeg må vel ikke oppdatere med alle tre? Men skal avinstallere og kjøre ccleaner da.

Lenke til kommentar

av og til er det faktisk slik at man må installere alle patchene på spill. cod 4 vet jeg ikke. lastet det ned fra steam.

 

her er noe du kan prøve for vista.

 

Enable Stereo MIX, Vista RealTek

Fixed Mine This way.

 

-Start, control panel

-Hardware and Sound

-Sound

-Recording Tab

-Right Click in window, chose "Show Disabled Devices"

-"Steero MIX"appeared, Right Click and choose enable

-OK

Lenke til kommentar
av og til er det faktisk slik at man må installere alle patchene på spill. cod 4 vet jeg ikke. lastet det ned fra steam.

 

her er noe du kan prøve for vista.

 

Enable Stereo MIX, Vista RealTek

Fixed Mine This way.

 

-Start, control panel

-Hardware and Sound

-Sound

-Recording Tab

-Right Click in window, chose "Show Disabled Devices"

-"Steero MIX"appeared, Right Click and choose enable

-OK

Prøvde det nå, men det hjalp ikke. Har avinstallert spillet og kjører ccleaner og defragmetasjon nå. Får håpe det hjelper :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...