Gå til innhold

iw3sp.exe og iw3mp.exe CoD4 ERROR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant noe her... #

 

 

For Windows Vista

1) Right-click on your desktop and select Personalize.

2) Click on Display Settings

3) Set the resolution slider to 800X600

4) Set the colors to Highest (32 bit).

5) Click Apply and OK.

 

# All background applications must be shutdown prior to running the game.

 

If you have Windows Vista do the following:

 

 

# Set the compatibility mode for the game:

-Right click on the shortcut you use to launch the game

-Select properties

-Select the Compatibility tab

-Place a check in the checkbox next to "Run this program in compatibility mode for:" and select Windows XP SP 2 from the dropdown.

 

If you do not have Windows Vista, or do and are still having problems, it is possible your monitor does not support the resolution or refresh rate the game is trying to display in, please refer to the following for directions on how to change refresh rate and resolution.

 

To change resolution for the game:

- Locate the shortcut you use to launch the game (not the game executable)

- Right click on the shortcut and select properties

- Make sure you are on the shortcut tab

- Locate the target line

- Add the following text to the target line after all the text that is normally there

+seta r_mode "1024x768" (you can replace the resolution 1024x768 with any resolution you want) please note the spacing and punctuation.

- When you are done the line should look something like:

"C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\iw3sp.exe" +seta r_mode "800x600"

- Hit ok, the next time you launch the game make sure you use this shortcut

 

 

Prøvde det ut men det står at jeg må sette inn den riktige CD/DVD... Har prøvd med crack før, det gikk ikke. Skal prøve å laste ned en til da.

Lenke til kommentar

Du kjører selvfølgelig spillet som administrator ? Eventuellt slå av brukerkontroll i kontrollpanelet . Høyreklikk på exefila og kjør spillet som administrator , dette MÅ gjørs på de fleste spill man kjører på 64bit vista. Jeg har slått det av så jeg slipper å gjøre det vær gang jeg skal spille .

Lenke til kommentar
Du kjører selvfølgelig spillet som administrator ? Eventuellt slå av brukerkontroll i kontrollpanelet . Høyreklikk på exefila og kjør spillet som administrator , dette MÅ gjørs på de fleste spill man kjører på 64bit vista. Jeg har slått det av så jeg slipper å gjøre det vær gang jeg skal spille .

Jeg kjører spillet som admin, men har ikke slått av noe brukerkontroll nei. Hvor finner jeg det?

Lenke til kommentar
Du kjører selvfølgelig spillet som administrator ? Eventuellt slå av brukerkontroll i kontrollpanelet . Høyreklikk på exefila og kjør spillet som administrator , dette MÅ gjørs på de fleste spill man kjører på 64bit vista. Jeg har slått det av så jeg slipper å gjøre det vær gang jeg skal spille .

Jeg kjører spillet som admin, men har ikke slått av noe brukerkontroll nei. Hvor finner jeg det?

 

Kontrollpanel , brukerkontoer

Lenke til kommentar
Du kjører selvfølgelig spillet som administrator ? Eventuellt slå av brukerkontroll i kontrollpanelet . Høyreklikk på exefila og kjør spillet som administrator , dette MÅ gjørs på de fleste spill man kjører på 64bit vista. Jeg har slått det av så jeg slipper å gjøre det vær gang jeg skal spille .

Jeg kjører spillet som admin, men har ikke slått av noe brukerkontroll nei. Hvor finner jeg det?

 

Kontrollpanel , brukerkontoer

er det "Turn User Account Control On or Off"? Har gjort det nå og restartet, men det hjelper ikke... er det noe annet jeg må gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...