Gå til innhold

Anbefalte Spill Til PSP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Final Fantasy Tactics gir mange timers moro for penga. Ellers er Worms: Open Warfare 2, Locoroco og WipEout-spillene ypperlige. GTA-spillene er også gode, men PS2-spillene er bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tja, i og med at GoW ikke har kommet til PSP enda er det vel litt problematisk å anbefale det?

Det er det ja :) spillet jeg egentlig mente var The Godfather, jeg blander litt navn så sånn er den saken, men jeg anbefaler The Godfather

Anbefaler også 3.71 M33-4

Skrevet
Tja, i og med at GoW ikke har kommet til PSP enda er det vel litt problematisk å anbefale det?

Det er det ja :) spillet jeg egentlig mente var The Godfather, jeg blander litt navn så sånn er den saken, men jeg anbefaler The Godfather

Anbefaler også 3.71 M33-4

Godfather virker sinnsykt kult! Er det noen som vet release datoene til GodOfWar?

Skrevet
Socom US Neavy Seals fireteam bravo

Helt enig i den. Uten tvil det beste PSP-spillet jeg har spillt.

Ellers vil jeg anbefale Medal Of Honor: Heroes, Pursuit Force og oppfølgeren Pursuit Force Extreme Justice. :)

Skrevet

Virtua Tennis: World Tour er jo veldig bra. Har vel kommet en (eller flere?) nye versjoner. Ellers så kan jeg anbefale street spillene, f.eks NBA Street, NFL Street. som mange andre nevner her er også SOCOM veldig bra. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...