Lmthaman Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) fant denne limken en gang i fjor, men nå er den en smule utdatert . det jeg lurer på er om noen kan klare å få oppdatert den, for når jeg prøver så får jeg bare opp error Warning: mysql_pconnect() [function.mysql-pconnect]: Access denied for user 'armory'@'localhost' (using password: YES) in /var/www/tachyonsix/public_html/wow/armory/_db.php on line 29Access denied for user ''@'localhost' to database 'armory_cache' Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/tachyonsix/public_html/wow/armory/_armory.php on line 55 Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/tachyonsix/public_html/wow/armory/_armory.php on line 56 Warning: file_get_contents(http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=dragonblight&n=burning+phoenix&p=1) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! in /var/www/tachyonsix/public_html/wow/armory/_armory.php on line 96 Fatal error: Call to a member function xpath() on a non-object in /var/www/tachyonsix/public_html/wow/armory/_armory.php on line 11 vis noen vet en måte å få oppdatert den, eller vet noe lignende med omtrent samme funksjon så hadde jeg blitt happy Endret 17. januar 2008 av lmthaman
Ajaco Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Jeg skjønner ikke helt hva problemet er. Men har du prøvd wow-repair?
Lmthaman Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 vis du klikker på denne linken så får du opp en side med en guild summary som jeg fant fram til en gang i fjor, nå har jeg problemer med å få oppdatert den, og jeg lurte på om noen vet hvordan jeg kan få oppdatert eller om noen vet om lignende sider andre steder på nettet. dette er ikke patch relatert, så repair wow hjeleper veldig lite i og med dette ikke har noenting å gjøre med wow lokalt på min maskin
Tor-Bjarne Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Sikk innom database forumet med dette emnet. Fra det lille jeg kan om databaser, da spesiellt mysql, så ser jeg at mysql_pconnect() ikke virker. Du trenger brukernavn og passord får å koble opp mot databasen. Samt ser det ut som det meste går til h.vette i det scripet :S Endret 19. januar 2008 av Tor-Bjarne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå