Gå til innhold

disable skjermen på en bærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei det er ingne knapp på tastaturet ... Skal koble den til en vanlig skjerm og det funker men problemmet er at den vil ikke spille DIV- X i den skjermen jeg kobla til ..... Men uansett lasta ned noen nye drivere og det funker fint men allikevel hadde det vært greit å "slå av " den andre skjermen ...

 

OG MAN KAN IKKE LOKKE LOKKET FOR DA DETTER DEN I VENTEMODUS ........sokk ! :shrug:

Lenke til kommentar

lur ide med å gjøre så den ikke går i ventemodus.. men problemmet bare fortsetter... ååå som jeg hater den bærbare møkka.. Den skjermen som er på den bærbare er så latterlig dårlig at jeg får vondt langt inne øyeroten.. MEN DET ER BARE DEN SOM VIL VISE DEN FORPULTE FILMEN ::::::: !!!!!!! DEN VISER AKKURAT DEN SAMME SOM DEN BÆRBARE HELT TIL JEG SETTER PÅ FILM DA BLIR DET SVART ISTEDENFOR FILM MEN `S DEN BÆRBARE HORA VISER bilde som et anne ##¤"¤ men det bilde er jo latterlig dårlig .... åååh som jeg hater bærbare fikk alt til å funke ïgår men kom på jobb idag og det funka ikke lenger "#¤"#¤"#¤ fyfaen å sint jeg blir åååååhhhhh lyst til å kaste den stgge maskina så #"¤!#"¤"# FAAAEENN !!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...