Gå til innhold

Prototype - Glimrende Blackwatch Featurette


Gorthaur

Anbefalte innlegg

Har hatt interesse for Prototype en god stund nå, men videoer som Denne gjør interesse nesten om til begeistring.

Filmen gir i alle fall inntrykk av et konsept med en godt gjennomtenkt story samt svært lovende character og level design.

Kvaliteten på selve klippet hjelper nok godt på min optimisme.

 

Blir uansett spennende å følge med denne tittelen fremover.

 

Fight not with monsters,

lest you become a monster

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når eg høyrte kva for spel desse gutane hadde på deira resumè så vart eg lite imponert. Dette har alle vært spel som har vært middels, at best.

 

Hehe! Skal ikke si meg uenig i det, Gaz, men jeg har likevel ett håp om at de klarer å levere noe av betydelig bedre kvalitet enn de har med visse andre titler.

Det blir spennende å se hvor forventnings-pila peker etter noen in-game klipp.

Lenke til kommentar
Har hatt interesse for Prototype en god stund nå, men videoer som Denne gjør interesse nesten om til begeistring.

Filmen gir i alle fall inntrykk av et konsept med en godt gjennomtenkt story samt svært lovende character og level design.

Kvaliteten på selve klippet hjelper nok godt på min optimisme.

 

Blir uansett spennende å følge med denne tittelen fremover.

 

Fight not with monsters,

lest you become a monster

 

Er også utrolig giret på Prototype nå. Blandingen av super powers, sandbox og en moden historie virker utrolig deilig. Spesielt siden hovedpersonens powers er sinnsykt kule! Tenk å kapre helikopter i luften, eller gi seg ut for en commander for så å ha kontroll over en hel squad "marines".. Jo mer jeg får høre om historien, jo mer får jeg lyst til å vite :love:

Lenke til kommentar

Fra Gamespot sin preview;

 

During a guided, hands-off demo of the game, a Radical rep showed GameSpot exactly how this would work by playing through a simple mission which required Alex to destroy two army bases in the city. The demo began with Alex perched on a billboard five storeys above New York, before performing a backflip and landing gracefully on the street below. Alex then ran at a great pace through the streets, jumping on cars and running along the sides of buildings in what was a very impressive demonstration of superpowered parkour. Upon reaching the first army base--which was surrounded by some heavy fortifications--Alex nabbed a nearby soldier, dragged him into an alleyway out of sight from his colleagues, and consumed his biomass. Alex shape-shifted into the soldier and then proceeded to calmly walk inside the defensive cordon. Once inside, Alex found an army commander, nabbed him, and then consumed the poor slob. Assuming the identity of the commander granted Alex the ability to call in an air strike, something he promptly did on the army base, destroying it in the process.

 

.......

 

Even at this early stage, Prototype looks to have the goods when it comes to graphics. Alex's character model moves extremely fluidly, seamlessly leaping from car roof to building and back in a very impressive way. New York is also rendered well, with Radical saying the final game version of the city will be 70 to 80 percent accurate compared to the real thing. It's also populated with plenty of civilians, giving the city a more realistic feel. As for sound, Radical is reaching for the skies, confirming that Prototype will be one of the first games to support THX 7.1 surround sound.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...