Gå til innhold

sony bekrefter ingame xmb i år


nroj

Anbefalte innlegg

Jippi endelig noe det jeg hadde fårestilt meg. :)

 

Er det ikke mulig nå å invite venner f.eks til å være med å spille et spill på PS3, mens du spiller?

 

Har ikke onlinespill på PS3 enda. :p

 

Men hvordan fungerer det når jeg skal joine en venn mens han spiller f.eks Call of Duty 4, viser det da en box som heter "join game" eller noe sånn på profilen hans?

 

Litt OT, men. :p Det går under samme tema.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært ålreit om de feks la til Skype på PS3 og gjorde denne tilgjengelig selv inne i spill (i xmb feks). Siden de skal legge den i på psp kan det vel være naturlig å tro at det kan komme på PS3?

 

Ville i alle fall vært ålreit mtp på chatting på tvers av spill osv. Bryker Spypåe på PC til dette i dag, altså både i med folk jeg spiller multi med, og ellers.

Lenke til kommentar
Hadde vært ålreit om de feks la til Skype på PS3 og gjorde denne tilgjengelig selv inne i spill (i xmb feks). Siden de skal legge den i på psp kan det vel være naturlig å tro at det kan komme på PS3?

 

Ville i alle fall vært ålreit mtp på chatting på tvers av spill osv. Bryker Spypåe på PC til dette i dag, altså både i med folk jeg spiller multi med, og ellers.

 

Nettopp, det hadde vært perfekt :)

Jeg har hatt litt problemer med å få kontakt via den eksisterende chat funksjonen i ps3 også, vil ikke fungere når jeg er på trådløst. Skype hade vært genialt.

Lenke til kommentar
Hadde vært ålreit om de feks la til Skype på PS3 og gjorde denne tilgjengelig selv inne i spill (i xmb feks). Siden de skal legge den i på psp kan det vel være naturlig å tro at det kan komme på PS3?

 

Ville i alle fall vært ålreit mtp på chatting på tvers av spill osv. Bryker Spypåe på PC til dette i dag, altså både i med folk jeg spiller multi med, og ellers.

 

Nettopp, det hadde vært perfekt :)

Jeg har hatt litt problemer med å få kontakt via den eksisterende chat funksjonen i ps3 også, vil ikke fungere når jeg er på trådløst. Skype hade vært genialt.

Kommer sikkert en oppdatering til PS3 når PSP får oppdatering med Skype ;)

Lenke til kommentar
Kommer sikkert en oppdatering til PS3 når PSP får oppdatering med Skype ;)

 

Krysser fingrene for det.

 

Leste på en eller annen side (engadget tror jeg) at Skype bare kommer til nye "lille" psp'n fordi den har 64 isteden for 32 mb ram som var på den gamle modellen. I såfall så vil det si at skype krever mer enn 32 mb ram som igjen tyder dårlig for muligheten til å ha en Skype samtale gående fra xmb og inn i spill og andre funksjoner.

 

Jeg lever i håpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...