Gå til innhold

Hardware.no: Ny layout =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt og surfet mens hardware lå i et annet vindu, skvatt nesten når jeg skulle oppdatere siden.

Ganske fresh design, egentlig fint. Men likte den gamle og jeg, det kommer til å ta tid før jeg venner meg til den nye. :p

Syntes igrunnen den gamle var litt mer oversiktlig, men kan være pga jeg er så vandt til den. :roll:

 

Er enig med stig, angående rubrikkannonser. Fikk litt itavisen.no følelse når jeg først fikk se siden..

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Ditto, sier det samme som jeg sa i tilbakemelding på betaen - uoversiktlig! Siden ser meget bra ut, "fresht" og moderne. Men, det er alt for mye fokus på svære stygge rubrikkannonser, som skaper forvirring over hvor de faktiske sakene er.

 

Er enig med The Stig!

 

Synes den gamle var bedre før.

 

Håper det bare er en uvane med ny layout...

Lenke til kommentar

Blir utruleg lite med høyere oppløsning (1920x1200 , 1680x1050)

Er det ikkje mulig å kunne justere sida etter skjermoppløsninga?.

 

Ellers er det mye rot på sida , spesielt med tanke på reklame. It Pro har meir kontroll ;)

 

Ellers likte eg ein del av den nye funksjonene .

Trenger bare å rydde litt opp å gi støtte for bredskjermer so blir nok dette bra:)

Lenke til kommentar

Jeg var sikker på at jeg havnet inn på BETA siden :p

Men etter 30min, så fatta jeg at Hardware.no er den første siden som har gått "offisielt" over på det nye designet :)

 

Jeg har BETA testet det en liten stund, og må si at det først og fremst ser veldig stil rent ut, men flere av oss vil nok måtte bruke litt tid på å bli vandt til den nye layouten.

 

Gratulerer til Hardware.no med nytt design! :fun:

De andre sidene går vell også over på det nye designet i løpet av dagen da regner jeg med?

 

Var merkelig at hardware.no ikke har skrevet noe innlegg om at de gikk over på det nye designet :p

Det gjør det hele bare mer forvirrende :tease:

Lenke til kommentar

Ja, hardware tok en rotete en...Det er veldig vanskelig å skille ut det man er på jakt etter. Man kunne trengt noen skillelinjer til kolonner, sånn at det ikke bare blir en flytende bulk med reklame og diverse blandet inn. Skill ut artiklene, nå ser det ut som bildene som hører til artiklene om Fast og HDDVD er reklamer.

 

At jeg ikke liker det er litt vanesak, men mer det fakta at jeg ikke liker sider som er vanskelige å finne frem i. Det skal være oversiktlig. Det er ikke oversiktlig nå.

 

Jeg synes bit-tech.net har gode ideer.

 

edit: Kunne virkelig likt å ha noe på venstre side også.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...