Fritidsproblem Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 noen som vet om det går annt å få jump_height(Gravity) "koden" til og fungere på multiplayer???
Alhe Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 noen som vet om det går annt å få jump_height(Gravity) "koden" til og fungere på multiplayer??? Nei, ved mindre du har fritidsproblemer og mekker en hack eller no da.
BudweiserMan Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) noen som vet om det går annt å få jump_height(Gravity) "koden" til og fungere på multiplayer??? Nei, ved mindre du har fritidsproblemer og mekker en hack eller no da. Det var jo hyggelig sagt da Kunne jo hende at han mente når han spiller lan, (Tenke litt før du svarer?) Søk på CoD4 Console Commands ellerno, kanskje du finner no. Heh, så navnet hans, men det har vel ikke noe med saken å gjøre. Endret 8. januar 2008 av BudweiserMan
Alhe Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Var ikke vondt ment, men uansett, svaret er fortsatt nei så vidt jeg vet
Fritidsproblem Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Var ikke vondt ment, men uansett, svaret er fortsatt nei så vidt jeg vet hehe:P går bra^^, men æ meinte nu når vi spælla Lan ja^^,
jonnor Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Sett opp din egen server, og modifiser variablene i rcon/console. Enkelte variabler er beskyttet når sv_cheats = 0. sv-cheats kan ikke endres når spillet har startet, og må dermed endres før (var ihvertfall slik i demoen). Google it http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8
Fritidsproblem Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Sett opp din egen server, og modifiser variablene i rcon/console. Enkelte variabler er beskyttet når sv_cheats = 0. sv-cheats kan ikke endres når spillet har startet, og må dermed endres før (var ihvertfall slik i demoen). Google it http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 hmmm... fant ikkje så masse... æ e ikkje så flink t sånn.. ikkje nån her så kunne prøvd å førklar d litt lettere?? =)
Mr. Fiskum Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Før jeg sier noe så må jeg si at jeg ikke har spillt Cod før, så ikke heng meg hvis jeg tar feil. Men du må åpne console, så skriver du sv_cheats 1, deretter skriver du g_gravity <number>, sett det på rundt 200, da vil du få finfine hopp, vanlig gravity er 800. Håper du skjønner det litt bedre nå
Fritidsproblem Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Før jeg sier noe så må jeg si at jeg ikke har spillt Cod før, så ikke heng meg hvis jeg tar feil.Men du må åpne console, så skriver du sv_cheats 1, deretter skriver du g_gravity <number>, sett det på rundt 200, da vil du få finfine hopp, vanlig gravity er 800. Håper du skjønner det litt bedre nå d jikk annt å førstå så på=D takker (=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå