Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skype det går i nå ja.

Når jeg sitter på skolen og kjeder livet av meg, så er det dødt her i tråden, men når jeg er på jobb, har det plutselig kommet 5-6 nye sider.

Simon Aldra 666

Poster i denne tråden.

Endret av Pirja
Skrevet
endelig: "tett på tre" av Espen Eckbo :D

Erling med småeid. :p

"Det var det saftigste kjøtet eg fekk meg i går.... Hehe", "hva det er dattera mi!"

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ja, den var genial! :D

Skrevet (endret)

Stakar Djupviken da. Ikke så rart at han ikke er kommet i stemmeskifte da..

EDIT: Nå som vi driver og avslører hverandre her. Mr. Olsen har en tvillingbror! Serr!!!

Endret av IceFox
Skrevet
Hører rykter om at du spiller golf icefox... :) stemmer det?

Hehe, homseoppførsel også...

Så om det kommer en Herr Olsen på forumet er det ikke en clone?

Jeg fikk 3 uker for at brodern laga seg bruker her... :roll:

Skrevet (endret)
Hører rykter om at du spiller golf icefox... :) stemmer det?

Hehe, homseoppførsel også...

Dersom homser tjener best i verden bare ved å utøve sin idrett, og samtidig får seg små søte jenter i 20åra, ja da er jeg en stolt homse :p

Endret av von-schnellfahrer
Skrevet

Er firkantet ND-filter bedre kjøp enn runde? Har lyst til å kjøpe et firkantet Gradert ND-Filter (som da kraver adapter selvsagt), derfor lurer jeg litt på om jeg like gjerne skal kjøpe firkantet ND i samme slengen, eller om jeg skal kjøpe vanlig runde ND :hmm:

noen erfaringer??

Skrevet

Jeg tror kvaliteten er like god på runde som firkanta ND filter; i hverfall hvis du kjøper skikkelige saker.

Ettersom det kan være situasjoner hvor du ønsker å kombinere ND-grad og ND for å få til det du ønsker; så tror det er lurt å kjøre på firkanta ND filtre også.

Tom

Skrevet
Jeg tror kvaliteten er like god på runde som firkanta ND filter; i hverfall hvis du kjøper skikkelige saker.

Ettersom det kan være situasjoner hvor du ønsker å kombinere ND-grad og ND for å få til det du ønsker; så tror det er lurt å kjøre på firkanta ND filtre også.

Tom

:) hver gang jeg skal kjøpe noe tar det minst en månde med tenking og retenking før jeg kjøper noe.... Tror nok jeg går for firkantede ND og G-ND filter, men polafilter kjøper jeg runde ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...