Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke det samme å simulere film som å bruke ekte vare. Huset har dessverre ikke et egnet rom som kan brukes som mørkerom, så det får vente til neste (større) hus :).

Francis

Kanskje han hintet til at du har en sånn APS-C bildebrikke, og ikke sånn stor fullformat med god høy-iso ytelse. Og da gjør man jo alltid støyete bilder svart/hvitt, for det ser bedre ut :whistle:

:!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye er rett og rimelig å ta for et D300 i "mint condition"?

Tja, jeg kjøpte mitt for 4500. Med uoriginalt batterigrep. Komme nok til å selge det litt dyrere dog, 5000 kanskje. :p

Skrevet

Da har jeg bestilt meg nytt utstyr, og gleder meg til jeg får det i posten, antageligvis i morgen! :D

Det blir da min speilrefleks nummer 2.

Canon EOS 60D Kamerahus

Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

Canon Solblender EW-83J for Canon EF-S 17-55 f2,8

Canon LP-E6 batteri til EOS 5D MkII og EOS 7D

Canon BG-E9 Battery grip EOS 60D

SanDisk SDHC Ext PRO 16GB 45MB

Skrevet

Det så ikke så ille ut det der, men du hadde glemt å spørre om adressen min da. Så det blir feil postkasse, skal jo til meg det der :love:

Neida, men tror du vil få til mye fint med det der. Skulle gjærne hatt et 60D noen ganger, med tanke på den vribare skjermen.

Skrevet

Så siste Sparrow-filmen i 3D. Fikk hodepine. Skikkelig hodepine.

Gleder meg forøvrig til å se Transformers 3 i 3D nå på onsdag, har hørt at effekten kan sammenligens med den i Avatar.

Skrevet

Det er ikke det samme å simulere film som å bruke ekte vare. Huset har dessverre ikke et egnet rom som kan brukes som mørkerom, så det får vente til neste (større) hus :).

Francis

"Kjære, hva er det du graver i hagen?"

"Å, tenkte bare at vi kunne trenge en.. potetkjeller."

Så siste Sparrow-filmen i 3D. Fikk hodepine. Skikkelig hodepine.

Gleder meg forøvrig til å se Transformers 3 i 3D nå på onsdag, har hørt at effekten kan sammenligens med den i Avatar.

Ser frem til neste Sherlock Holmes-film kommer. I 2D.

:p

• Liker 1
Skrevet

Francis

"Kjære, hva er det du graver i hagen?"

"Å, tenkte bare at vi kunne trenge en.. potetkjeller."

"Francis, din tulling, hva gjør du på badet midt på natten, og hvorfor hørte jeg masse teip-lyder for en liten stund siden?"

"20° i 6.5 minutter med agitering hver 30. sek!"

• Liker 1
Skrevet

Hahaha!

Kona ble alltid like glad når jeg hang tepper foran vinduene for å hindre lyslekasjer (badedøra og listene rundt var ikke lystette i en leilighet vi hadde før).

"Nå må du sitte i mørket i ti minutter mens jeg spoler opp 4 filmer" :p

Francis

Skrevet

Når kommer den? Så første for litt over en uke siden. Elsket den! :thumbup:

Aner ikke. :p

"Francis, din tulling, hva gjør du på badet midt på natten, og hvorfor hørte jeg masse teip-lyder for en liten stund siden?"

"20° i 6.5 minutter med agitering hver 30. sek!"

:D

Hahaha!

Kona ble alltid like glad når jeg hang tepper foran vinduene for å hindre lyslekasjer (badedøra og listene rundt var ikke lystette i en leilighet vi hadde før).

"Nå må du sitte i mørket i ti minutter mens jeg spoler opp 4 filmer" :p

Francis

Min største tabbe i mørkerommet var da jeg oversvømte det..

;)

Skrevet

Ganske omfattende sjekkliste for bryllupsfotografamatørkaninforsøkerne her: http://www.knotforlife.com/planning/checklists/photography-poses.shtml

Eller man kan gjøre som en av USA's bedre bryllupsfotografer som tar 7-20000 US dollar for ett bryllup, kun med ett Leica kamera og 1-2 objektiver. Ingen oppstilling, ingen "smil" kun går rundt og tar bilder som en helt anonym gjest.

Gjett hvem som har fanger de mest naturlige øyeblikkene ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...