Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Offtopic, orker ikke lage egen tråd.. :p

Er det flere enn meg som plutselig får opp et gult bilde der det står OC og bilde av et kvinnelis ansikt over hver brukers avatar? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pff, er den vel ikke...

EDIT: Der ja.. :)

Cruel: Sikker på at Mr. Olsen er riktig person å hinte med sånne ting til? :)

Endret av Gissan
Skrevet

Jeg tror nok problemet er mellom stolen og datamaskinen, jeg da :)

De bildene jeg tok med anew's D300 er det ihvertfall ikke noe galt med. (Tør jeg si, helt på høyde med 30D'en min ;) )

Tom

Skrevet

Derfor jeg mistenker at det er noe galt med kameraet, men sjangsen for det er jo utrolig liten.

Håper bare et lys går opp for meg når jeg får igjen D200, ellers var et sure 10k :(

Skrevet

Det er ikke PC problemene som spiller deg puss her da. Du kan jo sende en NEF til noan av Nikonanistene og la de klå på den, og se om det blir noe bedre.

Tom

Skrevet
Derfor jeg mistenker at det er noe galt med kameraet, men sjangsen for det er jo utrolig liten.

Håper bare et lys går opp for meg når jeg får igjen D200, ellers var et sure 10k :(

Kva er det du syns er galt med kamera? Eg har hatt mitt d300 i 3 veker nå, før hadde eg nikon d200, og eg er storfornøyd med kamera.

Skrevet

Jeg kom nettopp hjem fra fotografering av båten som utgjør settet på Pål Jackmans nye spillefilm, som er under innspilling for tiden. Holder på å overføre bildene nå, og er veldig spent på resultatet. Tror det er en del brukbare bilder på kortet nå :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...