Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 sekunder. Øyenne mine er slike :p Dodget og brukte curves for å lysne, burn rundt og i midten. Den tapet etterligningen derimot tok tid. Goddamnit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett hvem som sier dette om Nikon F6 sin søkerdekning..

100%, which I hate because slide mounts cut off part of what my finder shows. I greatly prefer the more typical 93% finders of lesser cameras.

He cracks me up :!:

Skrevet
Resultater for 100%, which I hate because slide mounts cut off part of what my finder shows. I greatly prefer the more typical 93% finders of lesser cameras (uten anførselstegn):

Søkeresultater

1.

Nikon F6

- [ Oversett denne siden ]

100%, which I hate because slide mounts cut off part of what my finder shows. I greatly prefer the more typical 93% finders of lesser cameras. ...

www.kenrockwell.com/nikon/f6.htm - I hurtigbuffer - Lignende sider

Skrevet

And just for laughs, har han jo mer eller mindre rett.

Film er ikke like nøyaktig som en søker kan være, og da er det ikke alltid helt ideelt. Kjære Ren Kockwell kunne nok løst problemet ganske elegang med en blyant på mattskiven. :)

Skrevet

Noen ganger lurt på hvordan du ser ut når du fotograferer? :) Kunne dette vært en ide til en tråd, hvor folk legger ut bilder av seg selv? :) Her er jeg.

Takk til marianne, som fotograferte meg.

post-51021-1244708181_thumb.jpg

post-51021-1244708238_thumb.jpg

Skrevet
*Puh*

Løpt 3km nå. Utrolig nok halvt minutt raskere enn i rekrutten - 1330

Knallbra det ;) Dog ikke like rå som meg, 1210 ;) hadde et befal som var råere enn meg, han brukte 10 og noen sekunder.

Skrevet (endret)

bra ja, absolutt. hadde noen som brukte nærmere 20-30 min...

bay the wai:

Din ordre er nå ferdig produsert på vårt laboratorium i Tyskland. Den vil nå sendes din Japan Photo butikk for avhenting. Får håpe tyskerene bruker japanske fotopresser da ;)

Endret av Dewil
Skrevet (endret)
Trodde fortsatt du var eldre

Det tar jeg som et kompliment! :) For når jeg gikk på videregående så jeg noe yngre ut, og kunne lett bli forvekslet med en 13 åring. Takk.

Endret av stonhans
Skrevet
Trodde fortsatt du var eldre

Det tar jeg som et kompliment! :) For når jeg gikk på videregående så jeg noe yngre ut, og kunne lett bli forvekslet med en 13 åring.

Jeg er 28 og blir fortsatt bedt om legg. :blush: Hvis jeg er nybarbert vel å merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...