Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Nå skal vel ikke lærere gi særbehandling, men klart det kan ikke unngåes. Bare å pushe på den aktuelle læreren det. :p

 

True that, har prøvd å ta det opp, men til ingen nytte. "INSINURER DU AT VI DRIVER MED SÆRBEHANDLING PÅ DENNE SKOLEN? HVORDAN KAN DU SI NOE SLIKT?".

 

Oh well. Der kom han inn, blid og glad, 5500kr rikere. Utrolig. Skrullingen vet hvordan man leker med en penn, men kan knapt opp ned på et kamera. På det ene oppdraget tok jeg bildene for han. Fikk en snusboks for det. Fair enuff. Det var bare for BT, litt mer kjipt når konsekvensen av det er at VG ringer han når det skjer ting.

 

Oh well. Jeg har i det minste ordnet meg en avtale med det lokale 'konserthuset'. Skal knipse bilder på DDR, Black Debbath og Opeth ser det ut til. Gratis bilett og rabatt på øl. Det er alltid et lys i tunnelen :wee:

 

@ Simon: Gratulerer! :D

 

@ J@cob: Hørest skikkelig teit ut. Eneste måten, er vel å ta så gode bilder at du overbeviser fotolæreren at du er en bedre fotograf enn han? forrsten går du på VGS? Media?

 

Eltviken

Endret av Eltviken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal vel ikke lærere gi særbehandling, men klart det kan ikke unngåes. Bare å pushe på den aktuelle læreren det. :p

 

True that, har prøvd å ta det opp, men til ingen nytte. "INSINURER DU AT VI DRIVER MED SÆRBEHANDLING PÅ DENNE SKOLEN? HVORDAN KAN DU SI NOE SLIKT?".

 

Oh well. Der kom han inn, blid og glad, 5500kr rikere. Utrolig. Skrullingen vet hvordan man leker med en penn, men kan knapt opp ned på et kamera. På det ene oppdraget tok jeg bildene for han. Fikk en snusboks for det. Fair enuff. Det var bare for BT, litt mer kjipt når konsekvensen av det er at VG ringer han når det skjer ting.

 

Oh well. Jeg har i det minste ordnet meg en avtale med det lokale 'konserthuset'. Skal knipse bilder på DDR, Black Debbath og Opeth ser det ut til. Gratis bilett og rabatt på øl. Det er alltid et lys i tunnelen :wee:

 

@ Simon: Gratulerer! :D

 

Hørtes utrolig useriøst ut, dette må være en videregående skole. Skoleverket er noe stort BS (snakker på vegne av egne erfaringer). Er det en media linje, så har du sikkert lært et par triks for å nå fram i media og. Evntuelt kan du bruke den skjulte presse veldig aktivt, slik at den vante presse finner saken din. Ala facebook-grupper som ofte når fram til forsiden på vg.no osv. Det er som sagt en mulighet, men kan bli vanskelig. Husk mediene er fortsatt den fjerde statsmakt og kan brukes til å sette lys på saker og problemstillinger.

Once it is in the media, things start to happen.

Det kan forresten holde med å true om det :p

Men så klart du må ha helt konkrete bevis. Hvis denne fyren er en så god kamerat som du hevder så bør han kunne innrømme det at han har fått litt særbehandling. Det er nok den tryggeste veien å gå. Bare ikke gjør som nordmenn flest og si "det bare er sånn".

 

mvh

ET

 

edit: Leifer

Endret av ET-media
Lenke til kommentar
Ja, sa fra starten av at du skulle gå for D3.

 

Fjortisser med for mye penger ass. :tease:

D3 var utsolgt på BH og jeg gadd ikke vente. Hadde gått uten kamera i over en måned da.

 

Akkurat nå har jeg ikke mye. Jævla finanskrise! :( Få oppdrag på meg nå for tiden.

 

 

Jeg tar mkIIIen for en forumkompispris når du vil selge :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...