Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen i østlandsområdet som har sett på månen???? er en diger ring rundt den...stikker ut nå for å se om ikke jg kan forevige "fenomenet"

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen i østlandsområdet som har sett på månen???? er en diger ring rundt den...stikker ut nå for å se om ikke jg kan forevige "fenomenet"

Da er det snø i vente :p

Skrevet

den er liksom ikke "på" månen men i skylaget under og ser ut som den er sånn 100 meter i diameter..

bilde kommer straks xD

Skrevet
Hvor kraftige studioblitser burde jeg kjøpe? 150W eller 300W? Hva trenger jeg til et lite hjemmestudio? :)

300 watt med 100w varmelamper funker ganske fint ^^

Skrevet

den er liksom ikke "på" månen men i skylaget under og ser ut som den er sånn 100 meter i diameter..

bilde kommer straks xD

Fenomen å fenomen. Er noe som skjer veldig ofte. Er månen som skiner på skyene, og lyset blir spredt rundt. Skjer når skylaget er tynt, som tåke.

Skrevet

Til et lite hjemmestudio vil fylles med lys fra mindre kraftige hoder, men om du vil lyssette en større forsamling/område vil du trenge mer enn 300Ws etter min erfaring. En annen positiv ting ved å ha kraftige blitser er at oppladningstiden på lavere kraft er langt raskere enn på de mindre kraftige blitsene ved samme lysmengde.

Skrevet

Er nok det. Er meldt snø om 3-4 timer - ifølge yr.

Tom

Skrevet (endret)
sånn.. da var månen tatt bilde av sammen med ringen sin.. Fy flate jeg hater utelamper og 14mm. FLAAAARE!

post-26623-1231364721_thumb.jpg

Steike for en bokeh :p

Nesten så nifst at det ble tøft

Endret av Inc
Skrevet (endret)

hehe.. 30s F7,1 på sigma 14mm f2,8 iso 200med nikon D700.

blir sånn av det.. den linsa var visst dyr engang ;)

kanskje dette blir mitt årets første BK....

Endret av Dewil
Skrevet
Som dere vet, så er det en del av oss på forumet som er glad i god whisky.

Her er et eksempel på hvordan man ikke skal nyte god whiskey:

f19cde8aeaf0d809bd82d065be5b474a.gif

Tror ikke dette er representativt for foumets medlemmer.

Tom

Klassiker.

:D

Skrevet (endret)
Klassiker.

:D

Det var ikke deg som er inspirerte Frode Øverli? :hmm:

edit: Stripen der Pondus og Jokke driver med ølsmaking er ikke noe dårligere :grin:

Tom

Endret av tomsi42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...