BearThor Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Heisann, som topic sier så leter jeg etter et space-sim eller space-civilization lignende spill. noen som vet om noen gode slike spill? Som gjerne ikke er alt for avanserte? Husker homeworld før i tiden, noe lignende det kanskje? Bare med litt mer strategi?
NorvegianDad Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Orion serien? Vet ikke hvor langt den er kommet men jeg husker jeg spillte 2'eren for en del år siden,den var dritbra..men litt utdatert nå da!
Janster Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 en del slike tråder, men hey Sins of a Solar Empire, det er litt homeworld, litt spaceciv. Meget solid blanding, må betale for å være med på beta, men da får du spillet også når det kommer ut. Jan
Kharan Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Man har også såklart Homeworld: Cataclysm og Homeworld 2. Det sies at det jobbes med Homeworld 3, men dette er rykter og ikke på noen måte bekreftet.
Dr. Mobius Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Master of Orion 2 er det jeg kan anbefale. Det er kanskje gammel, men fy flate så gøy det fortsatt er. Galactic Civilizations er også gode spill.
Laserlasse Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Lost Empire, Space Empires 4, Space Empires 5, Galactic Civilizations 1 + 2 (+ alle utvidelsespakkene til 2), Sword of the Stars: Born of Blood. + alt annet som er nevnt her, naturligvis.
elpinoino Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva med Alpha Centauri Er du ute etter space-civ spill er det jo dette akkurat det du leter etter Endret 9. januar 2008 av kristian.k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå