Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Har dinget 55 og startet på nytt med prestige mode, og lurer litt på hvilke oppsett folk bruker andre gangen. Etter å ha lekt med alle våpen+perks og blitt vant med dem, er det våpen/perks som har blitt sett på med nye øyne når du blir tvunget tilbake til de man har i begynnelsen? Selv tror jeg egentlig bare jeg kommer til å holde meg til AK eller M16 denne gangen. Bortsett fra M14 hadde jeg ACOG på alle rifler/maskinpistoler tidligere, men det er så latterlig mye kraft i de to våpenene at jeg ikke ser poenget med å bruke noe annet. To oppsett, en med RDS, Claymore, Stopping power og Deeper penetration, og en med silencer, Bandolier, UAV Jammer og Dead silence. Lusking er undervurdert.
WangenPs3 Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Foreslår at når du får Ak-74u så bruker du den med Stopping Power, steady Aim og evt. rakettkaster(til du får 3X grenades). Stealth grupper er knallmoro:)
Cutthroat Bill Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hvordan velger man denne prestigemoden? Du kan velge å starte på prestige mode når du runner level 55. Selv bruker jeg alltid Stopping Power, Spesial Granade x3, også Steady Aim/Deep Impact, avhengig av klassen. Steady Aim er kjekt hvis du er skarpskytter, og må bruke pistolen. USP med lyddemper og Stopping Power er forresten vannvittig bra! Red.: Kan forresten legge til at skarpskytterriflen M21 (nummer 2) er helt uslåelig om du spiller Hardcore. Stort magasin, presisjon uten like, og enorm skuddtakt, om du er rask på fingeren. Selv om det står at M21 er mindre presis enn de andre skarpskytterriflene, så er den ikke egentlig det. Fordelen med M2 er at du kan brenne av hele magasinet, og allikevel treffe der siktet ditt sveiper over. Når du bruker de andre riflene, så må du holde pusten for å treffe der du sikter. Lar du bare våpenet sveipe over uten å holde pusten, så treffer du så og si aldri. Endret 11. januar 2008 av Cutthroat Bill
WangenPs3 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Steady Aim hjelper jo kun når det gjelder "hip-Fire" som da vil si når du skyter uten å holde inne sikteknappen.... Så Steady Aim faller litt bort i fordel for Extreme Conditioning mtp. storming med 3X granater:)
cFc Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Skjønner ikke vitsen med extreme conditioning og x3 nades når du ikke kan løpe og kaste nades samtidig uansett. JEg har ikke problemer med at jeg ikke kan løpe langt nok så istedefor extreme blir det lett steady aim, eller den som reduserer stillhet. Og btw, jeg er lvl 55, men spiller på pc. Funker prestige her og?
iNTEGRALiS Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Og btw, jeg er lvl 55, men spiller på pc. Funker prestige her og? Lurer på akkurat det samme, kan hende jeg fikk spørsmål om Prestige når jeg kom til lvl 55 og at jeg overså det
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Dette lurer jeg på og. Og hva er prestige mode? Spiller man på andre servere med andre ranks eller noe?
WangenPs3 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Du kommer deg mye kjappere frem i feltet som da vil si at du får kastet granaten tidligere, som da garanterer deg 1-3++ kill hvis du vet hvor du skal kaste. Dette lurer jeg på og. Og hva er prestige mode? Spiller man på andre servere med andre ranks eller noe? Prestige mode er at du begynner på level 1 igjen, men med et nytt tegn for ranken din. Dette kan du gjøre 10 ganger.
Tor Rasmussen Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Til trådstarter: Jeg synes du skal satse på en autentisk uniform, og låne penger av klubbkassen til en M60. (Sorry, bare måtte )
svenningen Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 jeg for min del gidder ikke ta en prestige mode, går for og fullføre ALLE challenges og få gullvåpen =) tror det er prestige mode på pc og, bare fullfør lv.55 (maxxp) på barracks, nederst bør det stå prestige mode
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 ER i lvl 55 nå (PC) , og ingen prestige mode av hva jeg kan se. Det er heller ingenting her som heter barracks her... Sikkert bare xbox og ps3
Cutthroat Bill Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Steady Aim hjelper jo kun når det gjelder "hip-Fire" som da vil si når du skyter uten å holde inne sikteknappen.... Nei, nå kødder du vel? Det er nettopp derfor den er kjekk å ha i en sniper klasse de gangene du blir nødt til å bytte til pistolen. Man trenger alle fordeler når man går mot en motstander med fullauto-våpen, når du selv bare har pistolen din.
WangenPs3 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Steady Aim hjelper jo kun når det gjelder "hip-Fire" som da vil si når du skyter uten å holde inne sikteknappen.... Nei, nå kødder du vel? Det er nettopp derfor den er kjekk å ha i en sniper klasse de gangene du blir nødt til å bytte til pistolen. Man trenger alle fordeler når man går mot en motstander med fullauto-våpen, når du selv bare har pistolen din. Kødder ikke. Jeg forklarte jo kun hva Steady-Aim er for noe Tror det er mange folk som tror at Steady-Aim hjelper når du sikter inn, men det er da feil. For min del så er Steady-Aim ubrukelig, men sikkert bra for de som liker det...
cFc Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Steady aim er ikke vits med pistol, steady aim minsker spray-effekten til våpen som g36 og ak-47, pistol er et nøyaktig og godt våpen, dessuten går de fleste med pistol med den innsiktet meste parten av tiden uansett.
MatsAndreassen Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 bruker alltid slippe granat når man dør =P kan ha noe med navnet mitt men?? Har ikke spilt meg gjennom en hel gang ennå da
cFc Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Da liker ikke jeg deg Er det noe jeg misliker så er det disse noobsene som ikke får kills bortsett fra å drepe totalt random folk etter at de selv er død. Jeg liker best hardcore servere uten martyrdom.
Myagos Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Er ikke noe prestige på PC verisjonen. Min favoritt kombinasjon er Våpen : G3 eller M14 med Silencer Perks : UAV blocker, Silent moves og 3 granater. Virker bare på hardcore mode, men det er ufattelig morsomt å snike rundt og gi fienden nakkeskudd.
boffeeen Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 M16A4 er det foretrukne våpenet her, med M40A3, M4 og G3 rett bak. Har også begynt å bruke MP44 litt, meget bra våpen egentlig. Til Bill: Dersom du bruker dragunov/m21 er det jo ingen vits i å skifte til pistolen da disse er så overpower på kloss hold som du får det.
cFc Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Men veldig vanskelig å treffe ettersom at du ikke har noe sikte på hardcore, der er pistol langt bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå