Gå til innhold

Sliter veldig med min Creative Zen Touch


Anbefalte innlegg

Punkt 1: eg var så uheldig (eller dum..) at eg la alle mine sangar inn på 'data library'. Greit nok, tenkte eg. Men eg klarar ikkje å slette desse sangane på nokon som helst måte. Så no ligg det ca. 4 gb med filer, som berre tek opp plass.

 

Punkt 2: eg slit med å få programvaren til å virke. I begynnelsen så gjekk det mest i å finne spelaren. Nomad sa at den ikkje var tilkobla. Dette var jo feil... Men no har problemet gått over til at eg ikkje finn dei to alternativa (data library og music library) etter at eg har klikka på Creative Zen Touch (juhuuuu, den fant spelaren....).

Eg lasta forresten ned ein annan programvare, Notmad Manager. Kan dette skape kluss i systemet?

 

No (dette problemet er nesten 2 år gammalt) så har eg fått ny PC og ingenting er installert endå. Er det då andre ting enn den medfylgjande programvara som er betre å bruke?

 

Punkt 3: er det nokon av dykk som veit kva som skal skje etter at eg har trykka på reset-knappen? Skal ikkje alle sangane slette seg, og alt det der....? Det skjedde iallfall ikkje. Eg merka ikkje nokon forandring etter at eg gjorde det. Og for å gjere det heilt perfekt, så er reset-knappen no øydelagd. Det blei den etter tre (3) forsiktige trykk...

 

 

Kvifor må dei gjere det så jævla vanskeleg? Kunne ikkje berre spelaren kome opp som ein flyttbar enhet!? Eg klarar rett og slett ikkje å slette og leggje til filer på ein skikkeleg måte.

 

Håpar nokon kan hjelpe meg, og vær så snill spør meir viss dykk treng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
er enig i att cd-en som følger med har et temmelig dårlig opplegg, men det funker hvertfall ikke om du ikke installerer den...

Ok. No har eg installert programvara att. Kva no? Det verkar like dårleg som alltid.

 

Hovudproblemet er jo at det ikkje er mogleg å slette det som eg, ved ei feiltaking, la inn i "Data library" i staden for "Music library". Alt dette er for øvrig musikkfiler.

 

Håpar nokon kan hjelpe. Kva er forresten garantitida på denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...