NilsiT Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg lurer på om det går an å få spille med unlocks på lan og sånt, kan jeg fikse på noen filer i BF2 mappene eller noe sånt eller om det er instillinger for det? -Takker for svar
reKa:P Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Tror ikke det er noe måte å spille med unlocks, det er bare for ranked servere. Hvis du skal ha unlocks på lan og sånt må du gjøre det på en avansert måte som jeg ikke aner hvordan du skal gjøre det da må du kunne programering og hacking antar jeg Endret 10. januar 2008 av reKa:P
NilsiT Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 tviler på at man må bruke hacking for å fikse på det! tenkte mer på filer som man redigere i notepad! det vises jo når man loader map'et "Global Unlocks 0", så det burde vel gå ann å endre det til "Global Unlocks 1"
reKa:P Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 ja, du har et poeng der. har gjort noe sånt før, men vet ikke hvor du skal gjøre det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå