enymizer Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Åssen kan man hoste en cs server? Snakker ikke om dedicated server! Takk på forhond
BlåseJobb Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Neivel... Endret 8. januar 2008 av BlåseJobb
Gjest Slettet-Lr2aQT Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du trenger vel en egen server + en steam account da, eller er jeg helt på jordet? Fant dette på google; Du går på 'Play Games' på steam så innstalerer du 'Dedicated server' så kjører du det og følger instruksene så har du deg en egen server! Endret 8. januar 2008 av Slettet-Lr2aQT
PatSharpX Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Finner sikkert noe her disse sidene blir tatt av websensen på jobben så for ikke sjekket noe selv. Men det som er mest vanlig er å bruke Linux til å hoste servere, og da servere OS av Linux så det blir vel en den cmd's å skrive inn. Har du planer om å hoste en server?
enymizer Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Ja, eller gjøre det nå, men dette er dedicated servere... Slik som for eksempel mbit.no tenker jeg på å kjøre.
Jooakim Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Mbit og alle andre store CS-server-leverandører kjører Dedicated Server (HLDS/SRCDS). Du kan leie en dedikert server på for eksempel mbit og starte HLDS/SRCS på denne dedikerte serveren. Endret 8. januar 2008 av Jooakim
enymizer Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Ok, takk for infoen, trodde de brukte en annen metode.
Jooakim Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 De fleste - også mbit - bruker Linux, og som oftest Debian. :-)
RepLica9 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 De fleste - også mbit - bruker Linux, og som oftest Debian. :-) jeg kjører in dedi serv men vennene mine kan ikke joine.. og plutselig kommer det andre inpå? og jeg har Podbot på hva må jeg jøre for og få den på nett???
Jooakim Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 sv_lan 0 i console og åpne portene. http://www.halovasjera.net/Guider/FeilsQki...ide/Server.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå