Gå til innhold

pvpbot som går rundt i av

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OT: Herregud i himmelriket, nå husker jeg hvorfor jeg forlot dette dritt forumet.

Jeg tror ikke trådstarter var ute etter en flamefest når han mekka tråden? Hvem bryr seg om hva deres personlige moralske oppfatning om botting er?

haha herregud for en gjeng!

Skrevet

Ja enig, på er forum skal man bare nikke og si ja til alle andre. Ta en titt på seach baren din i web browseren. Det heter faktisk diskusjon.no

Altså, man skal diskutere hva man synes. Og om folk velger å flame for å formidle sitt budskap, greit la dem holde på. Men slike innlegg som det du poser der finner jeg tåpelig.

Dette innlegget er vel tåpelig det også, når det kommer til et stykke.

Skrevet

Har BG bottet meg full Gladiator.

Brukte en ADDON til en bot jeg har, BG botting (og BG'ing generelt) får du mest honor av å være i AV, men husk, bruk BG BOT, og ikke leech, fordi folk ser enkelt når du leecher og det skal en BOT til å merke en BOT ! (ikke alle er "bfabdhabg" med pet som heter "cat")

Skrevet
Har BG bottet meg full Gladiator.

Brukte en ADDON til en bot jeg har, BG botting (og BG'ing generelt) får du mest honor av å være i AV, men husk, bruk BG BOT, og ikke leech, fordi folk ser enkelt når du leecher og det skal en BOT til å merke en BOT ! (ikke alle er "bfabdhabg" med pet som heter "cat")

Du var vell veldig glad når du fikk hele settet? Hoppa høyt i stolen da?

Skrevet (endret)

tja, tok meg jo 2 netter, såååee... :D

lol, neida, men gladiator settet er ikke store PvP saken, jeg sluttet å glide i PvP etter det, siden jeg bare måtte få meg litt "basic" 70 armor slik at jeg kunne gjøre det karakteren min skal kunne gjøre i instancer.

+ karakterer som har S1 selger for enormt mye.

jeg forstår poenget ditt da.

Endret av TronDoZY
Skrevet
tja, tok meg jo 2 netter, såååee... :D

lol, neida, men gladiator settet er ikke store PvP saken, jeg sluttet å glide i PvP etter det, siden jeg bare måtte få meg litt "basic" 70 armor slik at jeg kunne gjøre det karakteren min skal kunne gjøre i instancer.

+ karakterer som har S1 selger for enormt mye.

jeg forstår poenget ditt da.

Fint, hva slags class spiller du?

Skrevet
du blir bannet av dette. kompisen min brukte den i 1 uke så ble han bannet.

OPS! sånne botter han inneholde keylogger! min venn ble hacka av det .

Da brukte han feil bot.

Har botta BG i månedsvis, aldri fått så mye som en warning.

Skrevet
Hunter, og ja, jeg vet hvordan man spiller det.

fysj jeg hater dårlige huntere.

Settet er vell ikke så knall bra i instancer da?

nei, vet, har skaffet meg bedre nå, men jeg måtte jo ha 70 gear og det funket bra :D lå topp på DPS ca. hele tiden :D

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
du blir bannet av dette. kompisen min brukte den i 1 uke så ble han bannet.

OPS! sånne botter han inneholde keylogger! min venn ble hacka av det .

Da brukte han feil bot.

Har botta BG i månedsvis, aldri fått så mye som en warning.

Får håpe blizzard har deg i arkivet sitt når det kommer mass-ban etter Expansion :)

Skrevet (endret)

Slik som BG er designet er det ikke rart det blir bottere. ;)

Husker PindleBot fra gode gamle Diablo 2... alltid spennende å se hva som hadde droppet i løpet av natten...... "03:12:39: Windforce dropped" :D

Endret av pax1
Skrevet

Det som er mest irriterande (om det er bot/glider eller whatever aner eg ikkje) er folk som blir ståande i dun baldar basen og later som dei er i defence. Dette er ofte en 3-4 stk i kvar AV. Husker eg blei dengt rundt stormpike aid station i et forsøk på å stoppe horde fra å cappe gy. Eg hadde då 2 ally players rundt meg som ikkje gjorde noke som helst. Begge i heal/dps range. Faen så hat det er =)

Eg har botta litt sjøl før afk reporten kom, men likte egentlig ikkje greia...får evt sjå om eg kjem til å gjer noke slikt med mage'n. Er mektig lei av AV no.

Skrevet (endret)

Jeg elsker AV bots, spesielt om natta, da botter så å si alt av horde som entrer AV i Cyclone. 700 gratis honor på 10 min = win. :)

Endret av Overguard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...