Gå til innhold

Xbox 360 - hint til spill?


EiRiK_94

Anbefalte innlegg

hei,

jeg får en xbox 360 Elite veldig snart.

 

Jeg lurte på om noen har noen har noen forslag om noen bra spill jeg bør kjøpe? :thumbup:

 

Eirik :)

 

edit:

 

Nå har jeg kjøpt Xbox'en. Jeg kjøpte med spillene: The Orange Box og Ghost Recon 2 :p

men fortsett gjerne å komme med forslag :D

Endret av EiRiK_94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
helt klart call of duty 4 og xbox live:P det eier

 

Jeg har hørt at Xbox Live suger for tiden....

 

Ellers til trådstarter så kan jeg varmt anbefale Bioshock. Det var det artigste spillet jeg spilte i 2007.

Ellers er Project Gohtam Racing 3 mye spill for pengene. PGR3.

Det er riktig nok kommet PGR4 også, men personlig likte jeg 3-eren bedre.

(2-eren var enda bedre, men den er til gamle Xbox).

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Tja. Som en framtidig 360 eier, ser eg Gears of War som et must. Ekstremt bra spill.

Online delen er også ikkje så verst.

 

Liker du bordtennis? Kjøp Rockstar sitt Table Tennis spill, syns selv at det er utrolig moro.

 

Kanskje du er intressert i racing spill? Da vil eg anbefale Forza Motorsport 2, utrolig bra, og realistisk kjøre-og fartsfølelse.

 

Styr unna Assassin's Creed, selv om det har fått gode kritikker, er det utrolig ensformig. Nettop ferdig med mitt 3. oppdrag, og orker ikkje tanken på å gjøre akkuratt det samme om igjen.

Lenke til kommentar

Synes COD4 er overlegent alle andre skytespill på konsoll, inkludert både Gears og Halo. Fantastisk multiplayer i COD4 og en bra singleplayer(Dog noe kort). Er det mest soleklare action spill kjøpet synes jeg. Tror også det er større sjangse for at du liker COD4 enn Gears og COD4. Bare kjøp Xbox Live 1 år også. COD4 er fantastisk online. Utrolig bra!

Ellers hiver jeg meg på PGR4. Helt konge. Er mer Arcade enn Forza 2, men synes det er mer underholdende. Forza 2 har dårlig kjørefølelse,skademodelering og grafikk, mens PGR4 er det stikk motsatte.

 

Bioshock er et annet spill som burde bli nevnt. Bra story, design,gameplau osv, men blir litt ensformig.

Ville kjørt på med Half Life: Orange Box. Utrolig Valuta for pengene, og umulig å finne noe man ikke liker i den pakken. Masse morro i singleplayer og masse morro online i form av Team Fortress 2.

 

Guitar Hero 3 er også et fett spill. Er uslåelig morsomt med en venn,hvis dere har 2 gitarer. Du blir helt hekta. Og liker du ikke rock? Vel, det kommer du til å gjøre etter dette spillet. Du kan eventuellt vente til Rock Band, men det kommer til å bli veldig dyrt.

 

Liker du rollespill er vel Mass Effect, og Oblivion: GOTY EDTIION de mest soleklare valgene. Bare hver forberedt på at Mass Effect har veldig mye dialog og alle trenger ikke finne det like interresant.

 

Veldig subjektive meninger dette, og vedder på at mange er uenige :)

 

Og jeg vil også fraråde deg til å kjøpe Assassins Creed (Veldig ensformig, men virker som mange liker det) og Crackdown.(Veldig oppskrytt drittspill)

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Har en liten liste over spill du bør få kjøpt deg.

Call Of Duty 4 - kort SP, men MP delen er sinnsyk bra.

Mass Effect - Veldig bra utført scifi-RPG. Veldig røff start.

Guitar Hero 2 og 3 - vanvittig mye morro for pengene.

 

Ellers har jeg også endel supre titler du bør prøve å få lånt av kompiser. Funker som regel kun å spille en gang.

Crackdown - Virka veldig dumt i starten, men etterhvert ble vertfall jeg hekta.

Assasin's Creed - Enten liker du, eller liker du ikke.

Overlord - Blir fort lei, men veldig morro i starten.

Gears Of War - Må nesten prøve ut det mesterverket.

Stranglehold - "Max Payne"clone. Dårlig story, men bra underholdning.

Lenke til kommentar
Bioshock er et annet spill som burde bli nevnt. Bra story, design,gameplau osv, men blir litt ensformig.

Ville kjørt på med Half Life: Orange Box. Utrolig Valuta for pengene, og umulig å finne noe man ikke liker i den pakken. Masse morro i singleplayer og masse morro online i form av Team Fortress 2.

 

 

ett spørsmål:

team fortress, kan man spille SP der? elr bare online?

 

 

Ellers takker jeg for mye bra svar! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...