hans2k Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Handlevognen Endret 7. januar 2008 av hans2k
vesleengen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 ser grei ut den men sjekk om HK støtter 45NM cpuer... er ikke helt sikker på om p35 gjør det...
hans2k Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Den gjør det...har sett gjennom dette grundig
vesleengen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 hk støtter ikke sli da men.. men hvis du vil ha det vil jeg anbefale dette HKet... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335649
sCuper Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Du bure aknsje gå for en annen prossesor hvis du skal ha gaming PC
vesleengen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Du bure aknsje gå for en annen prossesor hvis du skal ha gaming PC eh? annen cpu??? hvorfor det??
sCuper Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Du bure aknsje gå for en annen prossesor hvis du skal ha gaming PC eh? annen cpu??? hvorfor det?? AMD athelon duel core er bedre enn intel core DUO til gaming. F.eks. Endret 7. januar 2008 av sCuper
cliffme Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Du bure aknsje gå for en annen prossesor hvis du skal ha gaming PC eh? annen cpu??? hvorfor det?? AMD athelon duel core er bedre enn intel core DUO til gaming. F.eks. Din fjott. Nå får du mest ytelse ved å kjøpe en C2D fra Intel.
sCuper Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Du bure aknsje gå for en annen prossesor hvis du skal ha gaming PC eh? annen cpu??? hvorfor det?? AMD athelon duel core er bedre enn intel core DUO til gaming. F.eks. Din fjott. Nå får du mest ytelse ved å kjøpe en C2D fra Intel. Tolke det som et komplemang eg
leifeinar Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 for et språkburk da karer... sCuper: den valgte cpu tar nok knekken på det meste amd klarer og oppdrive. opsettet er fint det, men det lukter venting lang vei her. prosessor er ikke ute på markedet enda, og det skjermkortet har ingen set bortsett fra på bilde
amiganostalgia Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Du bure aknsje gå for en annen prossesor hvis du skal ha gaming PC eh? annen cpu??? hvorfor det?? AMD athelon duel core er bedre enn intel core DUO til gaming. F.eks. Din fjott. Nå får du mest ytelse ved å kjøpe en C2D fra Intel. Faktisk er det du som er på bærtur. Ikke forvirr OC potensiale med at det = best gaming ytelse. Best gaming ytelse = best respons tid. Intel kommer nok nå med integrert minnekontroller på mainstream systemer men AMD gjør allerede dette og har gjort det i alle år. Intel er bra for benchmarks men om du tror høyest benchmarks = best gaming ytelse, vel neeeeeeeeeiiiii... =)
Fafus Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Du bure aknsje gå for en annen prossesor hvis du skal ha gaming PC eh? annen cpu??? hvorfor det?? AMD athelon duel core er bedre enn intel core DUO til gaming. F.eks. dette stemmer ikke helt... har lest en del tester på nettet da de har testa AMD opp mot intel når det kommer til Gaming... alle testene viste at intel har endelig klart å gå forbi AMD. har ikke noen kilder, men tror en av testene jeg leste var her på Hardware.no så jeg er enig med jij1984, din fjott Endret 7. januar 2008 av Fafus
bor3d Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har faktisk resultater fra 5 forskjellige spill, i tilleg til benchmarks. Testen er noe gammel, men det har lite og si, siden det bare er skjermkortet som er litt gammelt. http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2014654,00.asp Endret 7. januar 2008 av bor3d
SWAT dude... Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Du bure aknsje gå for en annen prossesor hvis du skal ha gaming PC eh? annen cpu??? hvorfor det?? AMD athelon duel core er bedre enn intel core DUO til gaming. F.eks. Din fjott. Nå får du mest ytelse ved å kjøpe en C2D fra Intel. Faktisk er det du som er på bærtur. Ikke forvirr OC potensiale med at det = best gaming ytelse. Best gaming ytelse = best respons tid. Intel kommer nok nå med integrert minnekontroller på mainstream systemer men AMD gjør allerede dette og har gjort det i alle år. Intel er bra for benchmarks men om du tror høyest benchmarks = best gaming ytelse, vel neeeeeeeeeiiiii... =) Dummeste jeg har hørt. Nå er det riktig at AMD lenge har hatt integrert minnekontroller på sine prosessorer i lengere tid, men de ligger fortsatt langt bak Inter ytelses messig. Både i benchmarks og ved spill generelt målt i FPS og gir bedre flyt.
hans2k Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 (endret) hehe, mye diskusjon her ja Eneste grunn jeg ikke går får ip35 pro er fordi dem ikke har den på amentio... Og jeg skal bestille etter den 20 januar... Og den cpu'en slår vel det mest på markedet nå, etter litt overclocking så er denne cpu'en overlegen iforhold hvor mye den koster.. Ingen som vet om amentio får inn ip35 pro innen februar ? Endret 7. januar 2008 av hans2k
hans2k Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 hk støtter ikke sli da men.. men hvis du vil ha det vil jeg anbefale dette HKet... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335649 Liten tabbe ?
vesleengen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 hk støtter ikke sli da men.. men hvis du vil ha det vil jeg anbefale dette HKet... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335649 Liten tabbe ? tabbe?
Incumbent Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) iom at ip35 pro ikke støtter sli og du ikke er klar over det var det vel ingen tabbe.. kortet støtter derimot crossfire - men bare 8x på hver av pci-e-kanalene Edit: endret en dårlig formulert setning Endret 7. januar 2008 av LaE
amiganostalgia Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Timedemo benchmarks har null og niks å si for om maskinen kan holde stabil fps under alle forhold, og hvor raskt det enkelte bilde er oppdatert i sanntid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå