-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Neeei!! Mast jeg tatung tv'en? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg synes skjermkortet er litt for dyrt. Det er jo bare et tilbud på 29 kroner ifht Amentio. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...80;c:36132;r:pg Redigert: Riktignok ikke dyrt men tilbudet synes jeg ikke er noe å heie på. Endret 8. januar 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Der kom værtfall en god vifte for S775. Lurer på å gå for Z-5450 Lenke til kommentar
Nessa Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Zalman FATAL1TY CPU Vifte. minimum støynivå 42db <- kan det stemme? synes det hørtes drøyt ut.. Lenke til kommentar
moomin Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Ønsker ett Canon IXUS 70 eller IXUS 75 til rundt 1000,- Gave til dattra mi Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Zalman FATAL1TY CPU Vifte. minimum støynivå 42db <- kan det stemme? synes det hørtes drøyt ut.. Det kan nok ikke stemme tror neppe den nesten er like båkte smo Delta viftene mine Men Amentio har ikke 3870 kortene på lager og det tar nok en god stund før de får så det var nok et godt tilbud Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Der kom værtfall en god vifte for S775. Lurer på å gå for Z-5450 Tenker det samme, Pappa vurderer kjøpe speakers til mediasenteret Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Mas heller om tilbud på X-540, de holder lenge for de fleste og har all "tenkologi" som Z serien har ..... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Zalman FATAL1TY CPU Vifte. minimum støynivå 42db <- kan det stemme? synes det hørtes drøyt ut.. 42DB tviler jeg på, er sikkert 24DB som skal stå der. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Vil Club3d HD3870 kortet passe i crossfire med : PowerColor Radeon HD 3870 "PCS" 512MB, GDDR4, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP Lenke til kommentar
Nessa Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 allright.. hvor lenge kommer det nye tilbud? ut over hele kvelden? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Frem til 8 har de pleid å holde på. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Vil Club3d HD3870 kortet passe i crossfire med :PowerColor Radeon HD 3870 "PCS" 512MB, GDDR4, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP Jepp Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Zalman FATAL1TY CPU Vifte. minimum støynivå 42db <- kan det stemme? synes det hørtes drøyt ut.. 42DB tviler jeg på, er sikkert 24DB som skal stå der. jo det skal stemme med 42db. jeg kikka på den kjøleren da den først kom på markedet og alle plasser står det 42db. men det er jo kanskje ikke så rart når fatal1ty krever stabilitet framfor lav støy. på den hastigheten vil nemlig kjøleren kjøle ganske bra. men den er jo ikke akkurat best da. det er plenti andre kjølere som er et mye bedre valg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Der kom værtfall en god vifte for S775. Lurer på å gå for Z-5450 Tenker det samme, Pappa vurderer kjøpe speakers til mediasenteret Tror jeg håper på tilbud på Z-5500 i stedet, trådløse bakhøyttalere kommer ifølge internette til å konfliktere med wlan i huset, i tillegg til at jeg ikke har nok strømuttak i rommet til det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Zalman FATAL1TY CPU Vifte. minimum støynivå 42db <- kan det stemme? synes det hørtes drøyt ut.. 42DB tviler jeg på, er sikkert 24DB som skal stå der. 42 Db er nok sikkert nærmere sannheten, produsentene elsker jo å operere med alt for lave tall som ikke reflekterer virkligheten. AtW Lenke til kommentar
Nessa Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Zalman FATAL1TY CPU Vifte. minimum støynivå 42db <- kan det stemme? synes det hørtes drøyt ut.. 42DB tviler jeg på, er sikkert 24DB som skal stå der. jo det skal stemme med 42db. jeg kikka på den kjøleren da den først kom på markedet og alle plasser står det 42db. men det er jo kanskje ikke så rart når fatal1ty krever stabilitet framfor lav støy. på den hastigheten vil nemlig kjøleren kjøle ganske bra. men den er jo ikke akkurat best da. det er plenti andre kjølere som er et mye bedre valg. ok. forslag da? s775, lav støy og brukbar ytelse slik at jeg kan klokke min q6600.. Endret 8. januar 2008 av Nessa Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg synes skjermkortet er litt for dyrt. Det er jo bare et tilbud på 29 kroner ifht Amentio. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...80;c:36132;r:pg Redigert: Riktignok ikke dyrt men tilbudet synes jeg ikke er noe å heie på. Man må huske på at visse kort er utrolig vanskelig å finne i lager i disse dager, og dette er mitt tredje (og forhåpentligvis siste) forsøk på å skaffe et 8800GT (litt værre enn radeon, riktignok). Har ikke hatt så fantastisk bra erfaring med amentio, heller. Lagerstatus ble utsatt en måned etter bestilling og jeg måtte mase i en uke for å avbestille. Endret 8. januar 2008 av Null_Obj Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Skulle hatt CPU kjølern som er på tilbud, men har bestilt så blir ikke aktuelt å avbestill den jeg har kjøpt (annentype) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Zalman FATAL1TY CPU Vifte. minimum støynivå 42db <- kan det stemme? synes det hørtes drøyt ut.. 42DB tviler jeg på, er sikkert 24DB som skal stå der. jo det skal stemme med 42db. jeg kikka på den kjøleren da den først kom på markedet og alle plasser står det 42db. men det er jo kanskje ikke så rart når fatal1ty krever stabilitet framfor lav støy. på den hastigheten vil nemlig kjøleren kjøle ganske bra. men den er jo ikke akkurat best da. det er plenti andre kjølere som er et mye bedre valg. ok. forslag da? s775, lav støy og brukbar ytelse slik at jeg kan klokke min q6600.. Thermaltake Big Typhoon VX 120 skal være veldig bra. Har sendt e-post om at jeg ønsker denne i tilleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå