Gå til innhold

Crysis med 8600GT?


q-6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan ser resten av pcen ut?

Har 8800 768

2,6 quad

10k rpm disk får vel 3 fps på full og kanskje brukbar 30 fps på medium 16xx12xx

Sette innstillingene på medium og en lavere oppløsning og for eks sette vann litt ned så vil det duge.

 

q6600 prosessor, 2GB ram pc6400, ASUS P5KLP HK!

Lenke til kommentar

den prosessoren fortjener nesten et 8800GT kort. 8600GT er vel low end kort. Blir som å kjøre ferrari med golf motor. quaden fortjener ( og har kraft nokk til å ikke være begrensningen dersom du går et hakk opp i skjermkort.nærmeste alternativ til en billigere peng enn et8800GT kort bør vel være et ati 3850 basert kort. Skal yte bedre enn 8600GT hvis jeg husker rett.men koster et par hundrelapper mer.

Lenke til kommentar

Men problemet er det at lommeboka ikke strekker til! og uansett har ikke komplett noen 8800 kort på lager for tiden og det er jo der jeg skal kjøpe pcen. Men Crysis går da som nevnt tidligene på medium med 8600gt..

Desuten tar det vel ikke lang tid før jeg skal oppgradere!

Lenke til kommentar
Men problemet er det at lommeboka ikke strekker til! og uansett har ikke komplett noen 8800 kort på lager for tiden og det er jo der jeg skal kjøpe pcen. Men Crysis går da som nevnt tidligene på medium med 8600gt..

Desuten tar det vel ikke lang tid før jeg skal oppgradere!

low/medium= noen instillinger på low, noen på medium

Lenke til kommentar
Men problemet er det at lommeboka ikke strekker til! og uansett har ikke komplett noen 8800 kort på lager for tiden og det er jo der jeg skal kjøpe pcen. Men Crysis går da som nevnt tidligene på medium med 8600gt..

Desuten tar det vel ikke lang tid før jeg skal oppgradere!

 

Du kan jo for f**n ikke bygge en pc med den rå prosessorn også hive på en et råttent 8600gt skjermkort...galskap.

Enten så burde du vente litt å spare opp litt mer $$$$, eller så går du for en grei c2d/sparer inn noen kroner på andre komponenter i PC-en og putter litt mer penger i et godt skjermkort ala 88gt.

Beklager hvis jeg er litt hard med deg nå, men jeg syntes alltid man bør ha en vellbalansert pc med komponenter som matcher hverandre, på den måten får du det beste ut av systemet ditt og pengene du putter inn i det....dagens lill moral fra meg :)

Lenke til kommentar
Du kan jo for f**n ikke bygge en pc med den rå prosessorn også hive på en et råttent 8600gt skjermkort...galskap.

Enten så burde du vente litt å spare opp litt mer $$$$, eller så går du for en grei c2d/sparer inn noen kroner på andre komponenter i PC-en og putter litt mer penger i et godt skjermkort ala 88gt.

Beklager hvis jeg er litt hard med deg nå, men jeg syntes alltid man bør ha en vellbalansert pc med komponenter som matcher hverandre, på den måten får du det beste ut av systemet ditt og pengene du putter inn i det....dagens lill moral fra meg smile.gif

 

enig i den.

Endret av dopus
Lenke til kommentar
Du kan jo for f**n ikke bygge en pc med den rå prosessorn også hive på en et råttent 8600gt skjermkort...galskap.

Enten så burde du vente litt å spare opp litt mer $$$$, eller så går du for en grei c2d/sparer inn noen kroner på andre komponenter i PC-en og putter litt mer penger i et godt skjermkort ala 88gt.

Beklager hvis jeg er litt hard med deg nå, men jeg syntes alltid man bør ha en vellbalansert pc med komponenter som matcher hverandre, på den måten får du det beste ut av systemet ditt og pengene du putter inn i det....dagens lill moral fra meg :)

 

Ja det har du faktisk rett i! og jeg har nå tatt til fornuften å vente litt med kjøpet så det bli ASUS 8800GT :thumbup:

Lenke til kommentar
Det hjelper lite og spørre du kan kjøre på medium eller høyere settings når du ikke oppgir skjerm oppløsning, har du en liten 15" med 1024x768 oppløsning kan du ha veldig høyere settings en om du har en 24" og kjører 1920x1200 oppløsning...

 

Blir 19" LG skjerm! 1440x900 på 5ms..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Du kan jo for f**n ikke bygge en pc med den rå prosessorn også hive på en et råttent 8600gt skjermkort...galskap.

Enten så burde du vente litt å spare opp litt mer $$$$, eller så går du for en grei c2d/sparer inn noen kroner på andre komponenter i PC-en og putter litt mer penger i et godt skjermkort ala 88gt.

Beklager hvis jeg er litt hard med deg nå, men jeg syntes alltid man bør ha en vellbalansert pc med komponenter som matcher hverandre, på den måten får du det beste ut av systemet ditt og pengene du putter inn i det....dagens lill moral fra meg smile.gif

 

enig i den.

 

Dettemå være en av de mest idiotiske kommentarene jeg noensinne har sett, jeg vet om folk som har q6600 og kraftigere, og de kjører feks 7100GS og skjermkort i den klassen der, og det holder til dems bruk. Er ikke alle som spiller, mange trenger bare rå dataytelse, og grafikkytelsen er ikke så viktig.

 

Men med tanke at trådstarter skal spille så ville jeg ha gått for et 8800GT, eventuelt et HD3870 fra amd....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...