Gå til innhold

Ekstern 500GB HDD i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Trenger en 500GB disk fortest mulig, ettersom jeg skal dra til utlandet om 2 dager, og skulle helst ha fikset pcn for jeg dro.

Har sett rundt en del, og har egentlig mest lyst pa en seagate, men er ikke villig til a betale 600kr mere for a fa den i byn.. Bor i oslo btw.

Lurte pa om det var noen som hadde noen flotte ideer til hvor jeg eventuelt kunne fatt tak i en god 500GB ekstern HDD.

Er maxtor sine disker noe a satse pa? har hort mye rart om de. Husk at jeg ma ha muligheten til a hente den i oslo i dag senest i morgen, sa er ganske begrenset av hvilke steder dette er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av webshoppene har lager i Sandefjord som ikke er så altfor langt unna Oslo så du kunne jo ringt rundt til de og hørt om de hadde vært villige til å sende med buss e.l.

Skrevet

Du har tre OK alternativer i Oslo:

* Datakjeden Oslo

* Digital Impuls

Begge disse er i Møllergata. Jeg linket til sidene med eksterne HD. Datakjeden har også butikk på Stovner.

* Netshop Oslo.

Netshop Oslo finner du her (reisebeskrivelse).

Du har også mulighet til leveranse til Postautomat fra Komplett, info her.

Ellers skal Elkjøp ha en Seagate på 500 GB til ca 1 000 kr. Er 995 i nettbutikken, men mener det er noe høyere pris i butikken.

Selv om du må betale litt mer blir det aldri 600 kr i forskjell. Billigste eksterne på 500 GB koster 800,- kr på nettet. Med frakt blir det fort kr 900,-. Så det bør ikke koste mer enn en 100 - 200 kr ekstra på byen.

Western Digital sine eksterne er helt greie. LaCie bruker vel Seagate hardisker inni.

Skrevet

Der jeg jobber, ComputerCity Alnabru, selger vi eksterne Seagate disker til 899 kr. Siste jeg var på jobb hadde vi flere på lager.

PS. Regner med at ingen moderatorer kommer til å moderere meg da trådstarter spurte etter eksterne Seagate-disker i Oslo-området som var på lager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...