Gå til innhold

Salgspris for disse delene

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva vil være en grei salgspris for disse delene?

Vil ikke gi de bort for billig, men ønsker heller ikke å lure noen.

AMD S939 Athlon X2 3800+, running @ 2600 Mhz

460 W PSU

Corsair DDR ram, X2 (Altså 2 av disse 1 GB brikkene)

PowerColor Raedon 1800XT

Asus A8N32-SLI Deluxe S939 hovedkort

+ 160 GB IDE HDD

Hvor mye burde jeg eventuelt ta for denne[Zalman 9500LED] hvis jeg slenger den på lasset?

Takker for alle pointers :thumbup:

BTW, godt nytt år alle sammen :thumbup:

Endret av keitran
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som skrevet i lignende tråder.

Billigste pris i prisguilden og trekke ifra 15-30% med tanke på garanti osv så finner du ca verdien.

Husk at pc priser raser ned hver time, pcen jeg betalte 50.000 for i juni får jeg ikke en gang 15k for nå

Hadde en 21" ny lcd skjerm (3500kr) brukt en dag

amd 64 cpu 4400?

550w strømforskyning OCZ

lianLi fulltower

DFI hovedkort til 1800

2x harddisker, harddiskkjølere, lydkort, tastatur, razor mus, glassmatte ,usb kort,

2gb ram OCZ

kortleser

win xp, office , dvd brenner.

Geforece 7800 512ram og mye mer og med gratis frakt lå dette på finn.no for 5k i mange mnd.

Endret av War
Skrevet

Noen av delene lå ikke i prisguiden lenger :hrm:

Men har kommet frem til ca 3500 kr for alle delene. Høres dette ut som en real pris?

Skrevet

Poenget er at jeg kommer til å selge til noen jeg kjenner. Vil selfølgelig ha det delene er verdt, men ønsker ikke å ta overpris.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
å selge brukte pcer uten å lure noen og forvente en god pris er så og si umulig.. utrolig dårlig butikk.

Rettelse:

Å selge brukte PC-er og forvente en god pris til "geeksa" her på forumet (inkl. meg selv) som bytter/oppgraderer CPU/hk/skjermkort flere ganger i året er *ekstremt* dårlig butikk = umulig.

Å selge kurante PC-er til folk som skal bruke PC-en til annet enn benching/klokking/"crysis på full" er dårlig butikk, men likevel mulig.

3500 for nevnte hardware er realistisk gitt ovennevnte begrensing. :)

Skrevet
å selge brukte pcer uten å lure noen og forvente en god pris er så og si umulig.. utrolig dårlig butikk.

Rettelse:

Å selge brukte PC-er og forvente en god pris til "geeksa" her på forumet (inkl. meg selv) som bytter/oppgraderer CPU/hk/skjermkort flere ganger i året er *ekstremt* dårlig butikk = umulig.

Å selge kurante PC-er til folk som skal bruke PC-en til annet enn benching/klokking/"crysis på full" er dårlig butikk, men likevel mulig.

3500 for nevnte hardware er realistisk gitt ovennevnte begrensing. :)

Endelig et bra svar :thumbup:

Den gamle gaming-gampen blir nok en kontorrotte :tease:

Selger ikke for å tjene på det. Selger fordi nå skal det en ny gaming-gamp i huset :!: YAY! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...