Gå til innhold

Fortsatt noen som spiller Diablo2?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tror egentlig det bare er for en annen person å lage en ny acc med en hc char, siden accen ikke er koblet til cd-keyen. Så hvis du sender meg et navn og emailen din så kan jeg lage kontoen for deg hvis du vil ha en hc char.

Err, trenger ikke en ny acc, bare bytt passord på den du har nå, så kan jeg lage en char på den eksisterende, hvis du vil :p

Endret av Bruktbilen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror egentlig det bare er for en annen person å lage en ny acc med en hc char, siden accen ikke er koblet til cd-keyen. Så hvis du sender meg et navn og emailen din så kan jeg lage kontoen for deg hvis du vil ha en hc char.

Err, trenger ikke en ny acc, bare bytt passord på den du har nå, så kan jeg lage en char på den eksisterende, hvis du vil :p

Det går bra ;) Jeg starter SC

Skrevet
Du må først ha klart spillet på normal eller noe slikt, men husker det er en fiks til dette problemet slik at man kan lage en hc char ved starten, en venn av meg gjorde dette til meg i starten.

Husker ikke hvordan man gjorde det..

Oki, kommer nok til å starte med SC nå først så går greit.

kansje ikke dette var svar til deg, men hvis man ikke gidder å spille gjennom SC for å komme på HC battle.net kan man laste ned en trainer så bare lage en lvl99 sorc(seff i singelplayer), med denne charen kommer du gjennom normal på no time. Og da kan du lage ny HC karakter på b.net, har du et gammelt savegame eller noen som har en høyere level karakter kan du også legge inn denne for å få mulighet for HC.

Skrevet
Du må først ha klart spillet på normal eller noe slikt, men husker det er en fiks til dette problemet slik at man kan lage en hc char ved starten, en venn av meg gjorde dette til meg i starten.

Husker ikke hvordan man gjorde det..

Oki, kommer nok til å starte med SC nå først så går greit.

kansje ikke dette var svar til deg, men hvis man ikke gidder å spille gjennom SC for å komme på HC battle.net kan man laste ned en trainer så bare lage en lvl99 sorc(seff i singelplayer), med denne charen kommer du gjennom normal på no time. Og da kan du lage ny HC karakter på b.net, har du et gammelt savegame eller noen som har en høyere level karakter kan du også legge inn denne for å få mulighet for HC.

Oki. Jeg kommer nok til å spille SC en stund nå før jeg i det hele tatt prøver med på HC så den saken er jo grei.

Skrevet
Finnes det en guide på hvor man burde gå for å få mest xp? Er på level 64 nå og går baalruns på nightmare. Men er litt usikker på hvor jeg burde gå nå...

Du får nok ikke mer XP enn ved Baalruns på NM vil jeg tro, hvis du da ikke avanserer til Hell og begynner å spille der. Jeg pleier å følge disse trinnene sånn ca: (Ikke medregnet XP du får ved å ta quests)

1-5: Spille alene, ta Den Of Evil osv og div quests

6-14: Tristruns, dvs runs hvor man tar Tristram om og om igjen

15-24: Tombruns, dvs runs i de forskjellige Tal Rasha-tombene. Noen velger å putte inn Cow-level her på slutten.

24: Ancients

25-40: Baalruns på normal, for så å avansere til NM

41-mellom 70 og 80: Baalruns på NM

Og så diverse oppdrag og kanskje Baalruns på Hell.

Skrevet

Dukker det opp Diablo 3? Lenge siden eg spelet diablo 2 no får sjå om eg tekker og begynner på det igjen, eit av dei mest geniale spela som er laga og veldig bra histore i det

Skrevet
Finnes det en guide på hvor man burde gå for å få mest xp? Er på level 64 nå og går baalruns på nightmare. Men er litt usikker på hvor jeg burde gå nå...

Du får nok ikke mer XP enn ved Baalruns på NM vil jeg tro, hvis du da ikke avanserer til Hell og begynner å spille der. Jeg pleier å følge disse trinnene sånn ca: (Ikke medregnet XP du får ved å ta quests)

1-5: Spille alene, ta Den Of Evil osv og div quests

6-14: Tristruns, dvs runs hvor man tar Tristram om og om igjen

15-24: Tombruns, dvs runs i de forskjellige Tal Rasha-tombene. Noen velger å putte inn Cow-level her på slutten.

24: Ancients

25-40: Baalruns på normal, for så å avansere til NM

41-mellom 70 og 80: Baalruns på NM

Og så diverse oppdrag og kanskje Baalruns på Hell.

stort sett enig, men velger å legge ved min egen liste allikevel :p

1-15 Tristram runs, ev. få enchant av sorc og gå alene (gjerne med act2 merc)

15-20 Tombruns

20-24 Cow

24 Ancients

25-40 Baalruns normal

40-60 Baalruns nightmare

60-X Baalruns Hell

Det aller raskeste er dog å bare kjøre Uber Tristram eller Chaos Sanctuary i Hell fra lvl 1. Dette krever dog en del hjelp og også hjelpemidler for uber tristram.

Ang. Diablo 3 så er det en stor tråd om det på forumet, men foreløpig er det ikke noe offisielt.

Skrevet
Dukker det opp Diablo 3? Lenge siden eg spelet diablo 2 no får sjå om eg tekker og begynner på det igjen, eit av dei mest geniale spela som er laga og veldig bra histore i det

Jeg håper det^^

Skrevet
StarCraft? Europe? Jeg har fire stykk, som jeg kan velge: Broodwars, FSGS, IP LAN PARTY og Intranet... Lurer på hva som er feil...

Fjern de modsa du har lagt inn så fungerer det nok fint(beste er og reinstalle). Hva er vitsen og bruke piratservvere når b.net er gratis?

Skrevet

Piratservere? Er de ulovlige? Isåfall skal de fjernes. Uansett, så er ikke det problemet. Problemet er at jeg ikke klarer å koble på, med eller uten mods.. Har testet å reinstallere. men jaja, får vel bli SP på meg fremover.

Skrevet
Piratservere? Er de ulovlige? Isåfall skal de fjernes. Uansett, så er ikke det problemet. Problemet er at jeg ikke klarer å koble på, med eller uten mods.. Har testet å reinstallere. men jaja, får vel bli SP på meg fremover.

FSGS brukes for å koble til piratservere. Med en clean install har man bare 2 alternativer: B.Net og LAN

Sålenge alle utgående porter er åpene(noe det er på alle brannmurer/modem/routere til hjemmebruk) fungerer b.net. Vandligvis er det bare software brannmur eller roting med konfig(f.eks. gateway changer) som kan sette en stopper for oppkoblinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...