Gå til innhold

Den lille tråden for sjokolade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter det jeg har fortsått er Godiva en belgisk sjokolade (?). Nok en eksklusiv vare. Jeg er ikke helt sikker på hvor man får tak i dem, men har hørt at de har det på tax free. Så der kan nok Haute couture være til mer hjelp enn meg.

Godiva

Godiva info

Endret av Loveless
Skrevet (endret)

Godiva fåes kjøpt på de fleste internasjonale flyplassene, og i et utvalg butikker i Belgia og resten av verden. Er i Belgia ofte nok, så jeg kjøper da :)

En liten endring: Ja, det er en belgisk "chocolatier" :)

Endret av Haute couture
Skrevet
Pøh! Ingen sjokolade, jeg gjentar ingen sjokolade er bedre enn ferrero rocher. :love:

Nei men har du sett Magnus her også ja:P, hihi, men jeg har ikke smakt ferrero rocher Magnus hvor kjøper man den? Men du burde ikke spise så mye av den da gutt:P!

Skrevet (endret)
Pøh! Ingen sjokolade, jeg gjentar ingen sjokolade er bedre enn ferrero rocher. :love:

Nei men har du sett Magnus her også ja:P, hihi, men jeg har ikke smakt ferrero rocher Magnus hvor kjøper man den? Men du burde ikke spise så mye av den da gutt:P!

De selger da den på Rema Barlie. Koster flesk da, tror det er 35 spenn for 8 sjokkiser. Man må da få lov å kose seg litt ;)

Endret av _Magnus_
Skrevet

De selger da den på Rema Barlie. Koster flesk da, tror det er 35 spenn for 8 sjokkiser. Man må da få lov å kose seg litt ;)

Jaja seff=D, men du må vise meg hvor den ligger i morra:P Skal kjøpe den da

• 1 måned senere...
Skrevet

sjokolade... <3 awww...

men går det an å kjøpe kakaobønner noe sted? har lett, men finner ingen steder! :(

finnes det nettsteder som selger?

Skrevet

Har falt helt pladask for Melkesjokolade med Daim biter jeg da :). Er helt himmelsk godt! Hadde 10-12 liggende (tilbud på ICA), bare 2-3 igjen nå :(...

Skrevet (endret)

Har fått et skikkelig sjokolade-kick i det siste selv. Smakte på de forkjellige Yade-typene. Slett ikke verst.

Leif^^.

Endret av Loveless
Skrevet

Yade er kjempegod. Liker spesielt den med tre forskjellige lag.

Kjøpte faktisk to sjokolader fra Michel Cluizel i Montpellier.

31.jpg

32.jpg

Herlige sjokolader.

Skrevet

Irriterer meg bare over den jeg^^. En stund så hadde jeg nesten ikke lyst til å kjøpe sjokoladen. Men jeg gjorde nå det likevel da. Nyskjerrig av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...