Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP Laptop slår seg lenger ikke på


Anbefalte innlegg

Hei

 

Så, helt siden 1. Januar har min HP Pavillion Laptop vært avslått, og det er fordi det ikke går ann å slå den på lenger. Med det første tenkte jeg at laderen var ødelagt, så jeg kjøpte en ny. Da det ikke fungerte, prøvde jeg et annet batteri, noe som heller ikke fungerte. Så, nå uken etter begynner jeg å savne innholdet i laptopen, og gjør hva jeg kan får å få den til å fungere.

 

Hva skal jeg gjøre?

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville prøvd å starte maskinen kun med strømforsyning, altså uten batteri. En del av dv6*** og flere dv serier maskinen har har en feil i bios som gjør at den klarer ikke lade opp helt tomt batteri. Viss det fungerer må du oppdatere bios. Viss det var strøm på det batteri du lånte er det nok heller no annet feil, får du noe lade lys når du kobler til lader?

Lenke til kommentar

 

"Beklager, linken som førte deg til denne siden ser ut til å ha gått ut på dato eller er brutt."

 

Ville prøvd å starte maskinen kun med strømforsyning, altså uten batteri. En del av dv6*** og flere dv serier maskinen har har en feil i bios som gjør at den klarer ikke lade opp helt tomt batteri. Viss det fungerer må du oppdatere bios. Viss det var strøm på det batteri du lånte er det nok heller no annet feil, får du noe lade lys når du kobler til lader?

 

Joda, jeg lyser blått når jeg har laderen tilkoblet, selv uten batteriet.

 

 

-Ser ut som at jeg må levere den inn ja...

Lenke til kommentar

 

"Beklager, linken som førte deg til denne siden ser ut til å ha gått ut på dato eller er brutt."

 

Ville prøvd å starte maskinen kun med strømforsyning, altså uten batteri. En del av dv6*** og flere dv serier maskinen har har en feil i bios som gjør at den klarer ikke lade opp helt tomt batteri. Viss det fungerer må du oppdatere bios. Viss det var strøm på det batteri du lånte er det nok heller no annet feil, får du noe lade lys når du kobler til lader?

 

Joda, jeg lyser blått når jeg har laderen tilkoblet, selv uten batteriet.

 

 

-Ser ut som at jeg må levere den inn ja...

 

selv uten batteri fikk du ikke slått den på littegrann engang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...