Gå til innhold

Mus til spill-entusiast (men ikke "professjonell konkurranse"), er det noe å hente på ytelse utover mx518?


Anbefalte innlegg

Jeg bruker maskinen min mest til spilling, men jeg identifiserer meg ikke som en "professjonell" spiller med tanke på at jeg spiller for underholdning og ikke for å konkurrere.

 

Jeg har hatt en mx518 og 510 som jeg var veldig fornøyd med på grep og knappe-layout, men som jeg har klart å slite ut knappene på og da var det på tide med en ny.

 

Den nye G5 2007 virker som det ideelle valget for meg, men det er så mye diskusjoner om hvordan de optiske motorene generelt er bedre enn laser til professjonell spilling. Jeg klør meg litt i haka på om dette er helt minimale nyanser som jeg aldri kommer til å merke forskjell på, og at det er så til de grader ett fett slik at det er best å bare konsentrere seg om ergonomi.

 

 

Når det er sagt, finnes det noen andre mus jeg burde vurdere? Det eneste jeg er ute etter er et komfortabelt grep og masse knapper. Bruker aldri on-the-fly dpi-switching, synes lys er mer harry enn det er kult, og er likegyldig ang. fancy drivere/vekt/osv.

 

Kikket litt på mx revolution og steelseries ikari, men skulle likt å prøvd dem i handa og ser ikke helt hva de har å tilby over mx518/g5. Har tatt i et par razere og syntes ikke noe særlig om passformen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en G5 en gang i fjor men opplevde at den skippet for mye, selv etter firmware oppgradering på den og både med/uten drivere. Bruker mx518 og er fornøyd med den.

 

Jeg ser på steelseries ikari som den evt. neste musen som har programmerbart minne og native 1000hz eller hva man vil. I det store og det hele kan den huske innstillinger på egenhånd hvilket mx518 kan ikke.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en G5 en gang i fjor men opplevde at den skippet for mye, selv etter firmware oppgradering på den og både med/uten drivere. Bruker mx518 og er fornøyd med den.

 

Jeg ser på steelseries ikari som den evt. neste musen som har programmerbart minne og native 1000hz eller hva man vil. I det store og det hele kan den huske innstillinger på egenhånd hvilket mx518 kan ikke.

 

Hei

Hvor fant du firmware oppgradering til G5 henne. jeg har prob med min (låser seg) :hmm:

Endret av persa30
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en G5 en gang i fjor men opplevde at den skippet for mye, selv etter firmware oppgradering på den og både med/uten drivere. Bruker mx518 og er fornøyd med den.

 

Jeg ser på steelseries ikari som den evt. neste musen som har programmerbart minne og native 1000hz eller hva man vil. I det store og det hele kan den huske innstillinger på egenhånd hvilket mx518 kan ikke.

 

Hei

Hvor fant du firmware oppgradering til G5 henne. jeg har prob med min (låser seg) :hmm:

 

På logitech's egne sider for produktet. Skjønt du må ha 32bit OS oppe for å installere den.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en G5 en gang i fjor men opplevde at den skippet for mye, selv etter firmware oppgradering på den og både med/uten drivere. Bruker mx518 og er fornøyd med den.

 

Jeg ser på steelseries ikari som den evt. neste musen som har programmerbart minne og native 1000hz eller hva man vil. I det store og det hele kan den huske innstillinger på egenhånd hvilket mx518 kan ikke.

 

Hei

Hvor fant du firmware oppgradering til G5 henne. jeg har prob med min (låser seg) :hmm:

 

På logitech's egne sider for produktet. Skjønt du må ha 32bit OS oppe for å installere den.

 

Ok Tusen takk :thumbup:

Lenke til kommentar
etter å ha brukt diverse razer mus i en årrekke (fra boomslang 2100) så har jeg gått tilbake til Intellimouse 3.0 (den nye utgaven såklart) og kan anbefale denne på det sterkeste..

 

forholdsvis rimelig er den og..

Henger meg på denne. Jeg har prøvd de fleste musene, men Intellimouse er den beste så langt. Det er en grunn for at de relanserte den ;)

Lenke til kommentar
Info: Formen til Razer deathadder er lik Intelli musen ;) Så den er IKKE som de andre Razer musene med ekkel passoform. Deathadder har altså alle styrkene til Razer men ingen av svakhetene til Logitech, ergo perfekt.

 

 

vil si at razer er meget flinke med passform jeg da... (boomslang 2100, diamondback osv.. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...