Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

spørsmål hva samliv angår


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 13 år som har en del spørsmål hva samliv angår.

 

1. Hvor mange samliv kan man ha?

 

2. Fins det syke samliv?

 

3. Sett fra en blind persons synsvinkel, er samliv en ting som er statisk, eller beveger det seg fritt?

 

Takker for alle svar jeg får, har lurt på disse spørsmålene ganske lenge nå og Mamma har sett seg lei av at jeg spør om det hele tiden. Men det får bare være. Moren min er et manipulerende mehe. Det sier i hvert fall min far, som er grei å ha med når du skal på fjellet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg tar forbehold om at du mener samliv som i forhold til et samboerforhold til en partner.

 

1. Hva man kan og bør er det litt forskjell på. Man kan ha så mange samliv som man ønsker, men det er sjeldent at partneren i et forhold ønsker at den andre skal ha andre en seg. Men det finnes naturligvis noen som synes dette er helt greit og trives med det. Dette bør som regel avklares med partneren. Når det kommer til ekteskap så kan man i Norge kun ha en ektefelle. Å ha flere er ulovlig.

 

2. Ja det finnes mange syke samliv. Når et samliv er sykt trives ikke en eller begge(eller flere) av partene og begge får ikke noe godt ut av det. Dette skjer av og til og fører ofte til(burde) at partene skiller lag.

 

3. Denne må du utdype? Statisk samliv? En blind person kan like fullt ut ha et fullverdig forhold på lik linje med andre som ikke er blinde.

 

Hva din mor er og ikke er ikke opp til meg å avgjøre. Men dersom din far sier dette så sier sikkert moren din det samme om han. Og strengt tatt burde ikke det være noe de sier fremfor deg i det hele tatt.

 

Ordlyden i posten får meg nesten til å tro at det hele er en dårlig spøk i fra trådstarters side. Men i håp om at det ikke er det tok eg meg tid til å svare :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...