ht! Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 hei. jeg lurer på hvordan det går an å lage mods på cs?? får d må jo gå an d er jo laget WC3, superhero, hns, zombe... så hvordan lager man d?? jeg har tenkt ut en ny mod som hadde vært litt kult:P
Vrengtpolvott Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 De lager mods ved å gjøre MASSE scripting og koding. Så med mindre du kan å kode og scripte kommer du ikke langt med bare en idè.
Vrengtpolvott Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Det er veldig vanskelig og komplisert å lære seg.
ht! Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 ok. men turu det tar lang tid?? jeg kan få hjelp sjø en i klassen holder på med dette.
Vrengtpolvott Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Ja, det tar lang tid og er veldig vanskelig. Med mindre han du kjenner har gjort dette i mange år kommer du nok ingen vei med bare idèen. Det beste du kan gjøre er å finne et forum hvor du kan poste idèen og håpe at noen lager det for deg.
ilpostino Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 jeg vil minne om at sms-språk og lignende er i strid med reglene for forumet.
Jooakim Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Introduction to Pawn Pawn Tutorial Advanced Scripting - AMX Mod X Intro to AMX Mod X Scripting Lykke til. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå