Gå til innhold

1 time boksing hver dag?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har anskaffet meg en boksesekk. Og jeg har planer om å bruke den.

 

Men bare lurte på; Om jeg kjører effektiv trening på den 1 time hver eneste dag, vil dette få noen som helst uttelling etter en måned?

 

Jeg er 14, snart 15 år.

 

Litt over gjennomsnittlig trent fra før.

 

Takk :)

 

Edit:

Jeg vil helst slippe å stå med boksehansker, det er stort og klamt og upraktisk :p Noe jeg kan bruke i steden for, bare for å beskytte knokene litt?

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det hadde vært lurere å trene 2 timer annenhver dag istedet, ettersom (etter hva jeg har hørt) du ikke får særlig stort resultat av å trene samme muskler hver dag.

Jeg ville i hvertfall ha istedenfor å ta 1 time hver dag tatt 2 timer hver 2.dag. :)

Angående boksehanskene, du kan jo se om du får fått tak i et mindre par? Jeg vet ikke om noe annet som du kan bruke i hvertfall. :p

Lenke til kommentar

tror ikke du klarer en time hver dag, aktiv boksing er utrolig slitsomt. en time hver dag er mye og du kommer til å se forskjell, iaffal i utholdenhet og fettprosent om denne er høy

 

på sekk bruker man ikke vanlige hansker, men sånne tynne sekkhansker. mye lettere og bedre å bruke

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Bruk slaghansker, de er mye tynnere og er beregnet til å bruke på sekk. Ville ikke trent hver dag, men heller annenhver dag. kjør 5 min med kjappe slag, så over til harde slag, tilbake til kjappe slag osv... Da vil du garantert bli sliten, hvis det er første gang du bokser tror jeg det kan bli tungt å holde på en time i strekk. Du kan som "Pasue" ta et sett med situps eller andre øvelser som du ikke bruker armene slik at du får hvilt de i litt. Hold på i 15 min med puta, så 5 min hvile/andre øvelser osv.

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...