larsslette Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 (endret) eg har lasta ned cheat til cs, men ingen av dei vil fungere. kvar gang eg skal starte bane, får eg opp error. eg har prøvd på alle cs versjonane å får opp de samme på allt. vi er 2 stk her, og begge får det samme opp. Nåken som veit ka so er feilen? Endret 5. januar 2008 av larsslette
Stones_ Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Feilen er vel strengt tatt at du cheater.. Men, les manualen/readme'en til cheaten og spill offline. GL, håper du blir banna og kasta til Sibir.
Mr. Fiskum Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 GL, håper du blir banna og kasta til Sibir. Love you man
binko Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Ikke cheat mann! Enkelt og greit. Høres forresten ut som du har proppa maskina di full med spyware og virus hvis ikke du skjønte det. Bryter ikke det her med noen forumregler altså? Siden herr admirator har vært her allerede og ikke påpekt det mener jeg. Ikke at JEG bryr meg. Neida, leiter ikke spesifikt etter sånne tråder som det her jeg. Neinei.
fpsplayer Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Regner med trådstarter ikke skal spille online med cheats, så svar han med folkeskikk.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Nr. 1) Det er ulovlig å spørre om cheat på dette forumet. Nr. 2) Cheating er idioti. Nr. 3) Cheater du på gamer.no sin server, blir jeg forbanna og banner deg. Nr. 4) Håper du forstår at 99% av alle cheats er virus, og at selv de "stolfulle" sidene, er bare fake? Nr. 5) Slett cheat. Sletter du ikke cheaten, sletter du CS, da du ødelegger for alle oss andre.
Jarmo Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Endret 9. januar 2008 av Jarmo
Anbefalte innlegg