Gå til innhold

Volleyball på hjemplassen din ?


Anbefalte innlegg

Er det mange her som har en volleyball klubb på hjemplassen sin ?

Kanskje dere til og med spiller i klubben.

 

Jeg er selv medlem i en liten klubb her oppe i Nordland, vi prøver å få volleyballen til å vokse her oppe.

Så jeg lurer på om det finnes mange lokale klubber ute i landet, og om det er interesse for volleyball.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Er det mange her som har en volleyball klubb på hjemplassen sin ?

Kanskje dere til og med spiller i klubben.

 

Jeg er selv medlem i en liten klubb her oppe i Nordland, vi prøver å få volleyballen til å vokse her oppe.

Så jeg lurer på om det finnes mange lokale klubber ute i landet, og om det er interesse for volleyball.

 

Vi har volleyball klubb i Bø i Telemark. Er svært interesert i volleyball, går toppidrettslinja i Bø på volleyball, og spiller for laget i Bø. Det er ein kjempe sport, artig å spille mot andre lag, og det er overaskende stor interesse for volleyball på kampene der jeg har spilt. Men det burde bli mer fokus på volleyball i Norge mener jeg, spiller forøvrig beach om sommeren og.

:)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Vi har en volleyballklubb i Grong, med en del spillere (det er tross alt ei lita bygd..)

 

Har selv spilt i kanskje 6-7 år. Måtte ta en lang pause på grunn av en skade i kneet, men begynte igjen etter cirka ett år. Nå har jeg sluttet fordi jeg ikke har tid til volleyballtreninger når jeg går på musikklinja, og treneren her satser en del (Inderøy)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vi har startet opp igjen en klubb på Tingvoll i Møre og Romsdal, vi hadde ett bra miljø for ett par år tilbake men ingen klubb, men med tradisjonen tro så flytter ungdommen vekk i fra bygda etter videregående og ingen vballmijø igjen , så etter 5-6 år så er vi en gjeng som har flyttet tilbake og startet volleyballklubb, vi har 3 trenere, vi har arrangert turneringer og vi har nok spillere til mix, dame og herre,som vi har meldt på i en bedriftserie. Etter en sped start, vi har vi nå problemer med at vi har bare 2 nett så på siste trening hadde vi 4 lag med 4 inbyttere ikke vert for ei lita bygd , vi gleder oss til vi får ett nett til som vi bestilte før jul Så nå skal vi jobbe frem mot en Nordmørs-serie. Så vi slipper å reise så langt vis vi skal spille serie må vi til trøndelagen eller til sunnmøre og det gidder vi ikke, blir dyrt i lengden, så det er bare å bli en ildsjel og starte en klubb eller en gjeng på hjemstedet deres spill volleyball for det passer til alle uasett ferdihetsnivå folk blir bedre og læringskurven er som regel bratt

Endret av Panzerhansa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Spiller for KFUM Haugesund. Er ca 12 spillere mellom 13 og 17 år og kommer til å spille U16, U17, litt U19 og litt 2.divisjon i år (2.div med noen seniorspillere)

Vi satser ganske hardt (ca 15t on season i fjor, øker i år)

desverre forsvinner 2 av startsekseren inn på sand til høsten. flere som skal dit? :D

 

Utrolig godt miljø på laget, verdens beste sport. Godt miljø på landsbasis også. Fått mange nye venner gjennom volleyballen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...