Gå til innhold

Den råeste bærbare tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Hva er den råeste bærbare som for øyeblikket er tilgjengelig, evt. vil bli tilgjengelig i løpet av kort tid (januar-februar)?

 

Da tenker jeg på best mulig skjermkort (videoredigering og spill)

Størst mulig harddisk

17" skjerm

Mest mulig minne

 

Uansett pris.

 

Dell Inspiron?

Dell XPS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig hadde gått for Alien. Skal du ha det råeste av det råeste, så er det Alien som er valget. De ser helt spesielle ut, og bare å kunne si at du har Alien Pc, gir deg status (men du betaler ganske mye for navnet). Disse pcene bilr også testet til det ytterste for å se om de klarer de skyhøye kravene Alien stiller.

 

EDIT: leif

Endret av vinzenT
Lenke til kommentar
Jeg personlig hadde gått for Alien. Skal du ha det råeste av det råeste, så er det Alien som er valget. De ser helt spesielle ut, og bare å kunne si at du har Alien Pc, gir deg status (men du betaler ganske mye for navnet). Disse pcene bilr også testet til det ytterste for å se om de klarer de skyhøye kravene Alien stiller.

 

EDIT: leif

 

Finnes det noe mer fjortis enn en alienware?

Lenke til kommentar

Han er sikkert bare dum i hodet :p

Jeg er 23 og har bygget pcer siden jeg gikk i 8ende klasse og nå sikler jeg på en alienware med sli til å erstatte desktopen da jeg syns den tar litt for stor plass i stuen. Alienware har vært det heftigste man får av laptop i årevis og jeg tror ikke det har endret seg ;)

Skal du ha det råeste så går du for en alienware

Lenke til kommentar
Finnes det noe mer fjortis enn en alienware?

 

Begrunn virkelig den kommentaren, hva i HELVETE er fjortis med en pc? Det er så enkelt og slenge på fjortis på noe du ikke liker, for du forbinder fjortis med bare dritt.

 

Tror det kan ha noe med at alienware pc'ene ikke akkurat ser "bedrifts"-vennlige ut, ei heller proffesjonelle ut, og ser mer ut som frag-bokser der er slepbare til å ha med seg på LAN med resten av fjortisgjengen... For å geeke over det 1337e utseende til PC-en der er spekket full av hardware man egentlig ikke har bruk for... Just my 0.0002 ameros

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...