Gå til innhold

Bøker man må lese før man dør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Interessant at folk sier det ikke er noen bøker man lese før man dør, men jeg har aldri sett noen klage på lister over filmer man må se før man dør? :p

 

Kan godt ødelegge illusjonen din her. På samme måte som jeg mener at det ikke finnes bøker man må lese før man dør, mener jeg også at det ikke finnes filmer man må se før man dør. Ok?

det er så sinnsykt sært å påpeke dette flere ganger. vis du ikke skal poste noe fornuftig som har med tråden å gjøre så hvorfor gidde? "bøker man må lese før man dør" er nærmest et begrep som man ikke trenger å ta altfor seriøst.

 

1. Bibelen

2. Koranen

 

har du lest begge er du tøff.

 

edit: leif

 

Nåda. Dette var da bare et direkte svar på innlegget til thecrow77, intet mer. Det bør uansett være takhøyde nok her til å kunne diskutere saker og ting, vel?

 

Forresten, hvorfor er man tøff om man har lest både bibelen og koranen? Er oppriktig interessert i hvorfor du mener det.

Lenke til kommentar
Interessant at folk sier det ikke er noen bøker man lese før man dør, men jeg har aldri sett noen klage på lister over filmer man må se før man dør? :p

 

Kan godt ødelegge illusjonen din her. På samme måte som jeg mener at det ikke finnes bøker man må lese før man dør, mener jeg også at det ikke finnes filmer man må se før man dør. Ok?

det er så sinnsykt sært å påpeke dette flere ganger. vis du ikke skal poste noe fornuftig som har med tråden å gjøre så hvorfor gidde? "bøker man må lese før man dør" er nærmest et begrep som man ikke trenger å ta altfor seriøst.

 

1. Bibelen

2. Koranen

 

har du lest begge er du tøff.

 

edit: leif

 

Nåda. Dette var da bare et direkte svar på innlegget til thecrow77, intet mer. Det bør uansett være takhøyde nok her til å kunne diskutere saker og ting, vel?

 

Forresten, hvorfor er man tøff om man har lest både bibelen og koranen? Er oppriktig interessert i hvorfor du mener det.

joda det er jo her man kan diskutere saker og ting, men ble bare litt overasket hvor kritisk du ble når trådstarter brukte ordet "må". Men greit det kan være det samme. "Tøff" er et kult ord, men skrev det bare for morsomheten. Man burde lese bibelen og koranen fordi det står skrevet mye interresant som angår oss idag og samfunnet vi lever i, men det er vel gammelt nytt..

 

 

Jeg er nok delvis en tøffing siden jeg har lest deler av begge to. :p

ja det må jeg si meg enig i.

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...