Gå til innhold

Led Zeppelin World Tour 2009?


Chivato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Ingen her kan bekrefte det. Og hvor har du hørt 2009? Siste jeg har hørt er at de muligens skulle gjøre noen konserter etter at Robert Plant var ferdig med turneen sammen med Alison Krauss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Samma fan kor den høyrer til.. Den er der den er.

 

Eg høyrde "neste" her for nokre dagar sidan.. Berre eit rykte..

 

Ingen grunn til å være så krass i tonen bare fordi noen bemerker en feilposting vel? :)

 

Som sagt, det siste som har kommet ut er at Zeppelin kanskje vil gjøre noen få konserter til sensommeren/høsten i år. Det var vel blant annet snakk om ett par konserter på Wembley stadium.

Lenke til kommentar

Jeg mener at de kanskje ikke ville lyse så skarpt som de gjorde før.

 

Derfor mener Jeg at litt av Led Zeppelins ''Lyd/magi/(kall det hva dere vill)'' døde når Bonzo døde, Men nå har Jeg værken vært på eller hørt 2007 konserten så jeg skal vel egentlig ikke uttale meg.

Endret av -Jp-
Lenke til kommentar

Ja, led zeppelin døde sammen med Bonzo.

Jason gjorde langt ifra så bra som farsan gjorde på sitt værste.

Han har helt feil spillestil og vaner til zeppelin.

Men lell var det ikke dumt at de tok med John's sønn.

Men Jason hadde ikke vært noe, hvis det ikke hade vært for etternavnet han bærer.

uansett, så hadde det vært kult å sett dem da de spilte i london for ei måned siden, men jeg synes også det skal slutte der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen som vet en dritt. Men det snakkes mye om det, og det siste jeg leste var at de skulle ha et møte for å diskutere det. Så langt ser det mest sannsynlig ut med noen konserter i år, men det kan jo for all del kjapt bli til 2009 også. Samma faen for meg så lenge de holder noen konserter her i Europa, da drar jeg.

 

Angående Jason Bonham så er det klart at han er med utelukkende fordi han er sønnen til legenden. Jeg synes det er fint jeg, for det blir liksom litt bedre å ha med sønnen til John himself isteden for en annen random trommis. Men at Jason ikke holder farens nivå er det vel ingen tvil om, men han gjorde det likevel ganske bra på reunion-konserten og fikk mye skryt der. Jeg kunne gjerne også sett av mine trommeidol, Dave Grohl, sammen med Zeppelin. Grohl er jo sjef, og han har også sagt at hadde Zeppelin ringt og spurt om han ville tromme litt med dem, så hadde han droppet alle planer med Foo Fighters og stilt opp på flekken. :p Grohl er massiv Zeppelin-fan og var en av celebritetene som var på reunion-konserten i desember. Men for å ha røttene på plass så er det vel kanskje best at Jason er den som er med.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...