Gå til innhold

Feil i installasjon av WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har da endelig få lånt WoW cd'ene av en venn for å spille 10-dagers trialen, men det har seg slik at etter ca. 30% av installasjonen så kommer dette opp :( ''The file "C:\Programfiler\World of Warcraft\Data\enGB\locale-enGB.MPQ" could not be closed, because an error 0 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support.''

Har googlet og sant, men ingen løsninger å få, noen av dere som vet hvordan man fikser dette?

 

 

- Raknes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekket om det er eventuelle riper på CD'ene? Jeg mølja min Diablo 2 CD i vann og Zalo.. funka etter det.. du kan også gå på torrent sider(jeg kan vel ikke linke dem, google det) og laste ned den ENE CD-en det er feil på.. si det er cd2.. last ned Cd2, åpne med Daemon Tools og se om det fungerer?

Lenke til kommentar

hmm, har dampa dem med pusten min og rensa med genser'n og er nå kommet til cd4.

 

Btw; Max linjer på signatur, 4 bloodlines :)

 

EDIT: #¤/(/( 79% også '' An error was detected while verifying the contents of the file "C:\World of Warcraft\Data\enGB\speech-enGB.MPQ". There may be a problem with your system, or with the drive at C:\. You can attempt to install again. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support.''

SYKT FRUSTRERT.

Får jeg prøve da. igjen.

 

faen

Endret av Raknes
Lenke til kommentar

Nå har jeg lastet ned patchen (2.3.0) fra filefront, men får denne beskjeden når jeg trykker kjør ''<PatchMissingDataenGB> If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (SetLanguage)''

Så jeg prøver Blizzard downloadern, men har det noe å si at brannmuren er på mens jeg laster ned patchen fra blizzard downloadern? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...