Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Så død person ?


Anbefalte innlegg

Jeg vet at det høres utrolig teit ut og jeg føler at jeg nesten er blitt litt gal. :cry: I går var jeg i begravelsen til tanta mi. Ett stykke ut i begravelsen holder sønnen hennes en tale, og etter at han har satt seg ned igjen.. jeg den døde tanten min sitte ved siden av han og gi han en klem.

Det er helt utrolig og jeg har aldri vært borti likninede..

Jeg har aldri trodd på at man kan se døde. Og har spurt meg selv om jeg har blitt gal... Jeg er en helt vanlig jente på 18år.. Nå er jeg kjempe frustrert og klarer ikke rette fokus fult på noe annet..

 

Jeg hadde blitt veldig glad om noen hadde noen gode råd evt om noen har vært bort i noe liknende..

 

Takk :blush:

Endret av Sexdott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vis jeg hadde opplevd dette hadde jeg prøvd og oppsøke "tanta" gått til sønnen hennes og se om hu er der og se om du kan få kontakt med hu.

 

Vis du ikke ser hun noe mer kan det ha vert hjernen din som spilte deg et puss, eller at det faktisk var noen som klemte sønnen hennes, men at det var en "vanlig" person som du ville skulle være tanta de?

 

husker du om han "svarte" på klemmen da?

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er mer psykisk enn fysisk. Jeg tror heller at du innbilte deg at tanta di ga sønnen sin en klem, ikke at spøkelset hennes gjorde det. Sier ikke at du er en taper som innbiller deg ting, men grunnet savn og andre psykiske faktorer er det stor sannsynlighet for at du ville se at tanta di ga sønnen sin en klem, at du lukket øynene i et sekund eller to, eller at du trodde du så det, siden du tenkte på henne.

Lenke til kommentar

Først: Nei. Du er ikke gal, du er helt normal. Dette hender mange. Jeg kunne skrevet sidevis om dette, men jeg orker ikke fordi det blir bare en helt utrolig stor debatt ut av det. Oppsummert, det er ingenting galt med deg, og det trenger ikke å være noe psykisk med deg som gjør at du opplevde dette. Du er verken gal eller unormal.

Kondolerer med tanten din!

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke på deg. Jeg tror du har funnet på alt sammen, slik at folk skal innbille seg at det fins noe mer mellom himmel og jord.

 

Med andre ord, dette er et stealthed kristent angrep på oss hedninger som ikke lar oss lure.

 

De kristne tror ikke på sånt. De tror sjelen går til himmelen med en gang og ikke vandrer rundt her på jorden og gir sønnene sine klemmer. Så der tok du feil gitt.

 

Derimot vet jeg flere som påstår å skal kunne både føle og se gamle sjeler. Jeg tror ikke de går og dikter det opp for å få oppmerksomhet og det tror jeg heller ikke du har gjort. Da hadde du funnet på en annen historie. Ta heller vare på det at du er i stand til å fange opp slike fenomener.

Lenke til kommentar

Jeg så hun. Om hun var der eller om det var fantasien min det vet jeg jo ikke. Men jeg ble helt satt ut. Kan ikke huske om klemmen ble besvart eller ikke, ble bare fylt av frustrasjon og usikkerhet..

Jeg er ikke kristen og jeg tror ikke på noe liv etter døden eller noe sånt, så du kan ikke anklage meg for å angripe noen.

Lenke til kommentar

Har hørt om tilfeller før også at folk har "sett" avdøde personer.

 

Inkludert farmoren min, som skal ha sett den éne sønnen sin (onkel av meg da, såklart) etter at han døde.

Dette gjorde hjalp jo henne mye med sorgen.

 

Jeg forestiller meg at det er hjernen som lager bildene, når du savner en person så mye, men jeg skal ikke nekte på at det er ekte.

Lenke til kommentar
folk sier det sier mer mellom himmel og jord enn vi vet. JEG skal ikke avblåse dette, men jeg vil også påstå at det finnes minst like mye mellom øra på oss som vi ikke vet om. hvem vet hvordan den menneskelige hjernen fungerer...

 

Det er helt sant. Det finnes mye mer mellom ørene på oss enn vi vet, og kanskje noen gang kommer til å få vite. Derfor finnes det sikkert koblinger mellom det som ligger mellom ørene våre og det som ellers skjer i verden som vi ikke har snøring på også. For eksempel det at vi sender ut energibølger som går sinnsykt langt og at vi er i stand til å bruke hjernen og følelsene våre til å tiltrekke ting med er jo nyere forskning som vi ikke visste tidligere. Derfor er det vel ikke usansynlig at det finnes evner i oss til å oppfatte andre sorter energibølger som vi ellers ikke kan se.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke på deg. Jeg tror du har funnet på alt sammen, slik at folk skal innbille seg at det fins noe mer mellom himmel og jord.

 

Med andre ord, dette er et stealthed kristent angrep på oss hedninger som ikke lar oss lure.

 

Hvorfor må slike tilfeller alltid assosieres med religion?

Kanskje slike tilfeller er en av grunnene for at mange religioner har kommet?

Kristendom og what ever kan brukes som en forklaring på dette i mange tilfeller. Men det betyr ikke at pga f.eks kristendommen ikke stemmer så eksisterer ikke slike fenomener.

Det er stor forskjell mellom å oppleve ting som man ikke greier å forklare eller å tru på skrifter og guder.

 

Selv tror jeg ikke trådstarter har funnet på dette (Ikke at det bryr meg så veldig) men hva hun har sett kan jeg ikke svare på...

Kanskje du har sett noe som går under kategorien overnaturlig, kanskje hjernen har spilt deg et puss.

Men vi kjenner ikke verden og vår ''eksistens'' inn og ut som mange vil ha det til.

Kanskje du har sett et fenomen som enda ikke er kjent eller godkjent vitenskapelig, enda.

Hvem vet. :p

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke på deg. Jeg tror du har funnet på alt sammen, slik at folk skal innbille seg at det fins noe mer mellom himmel og jord.

 

Med andre ord, dette er et stealthed kristent angrep på oss hedninger som ikke lar oss lure.

 

Hvorfor må slike tilfeller alltid assosieres med religion?

 

 

fordi organisert religion = konspirasjon

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Hjernen er nok under utrolig press i slike tider, og spesielt under selve begravelsen.

At tanten din har reist seg opp i form av en ånd eller spøkelse tror ikke jeg noe på.

 

Når man er død så er man død og kan gjøre like mye som en knust stein.

Døden er det absolutte stopp.

Det finnes ingen kraft sterkere.

Det finnes ingen kraft sikrere, for når man er død så er man død, ingenting kan forandre det.

 

Jeg tror rett og slett at under en tid med sorg så har hjernen dinn rett og slett dratt en tanke som du selv kanskje ikke var klar over og manipulert den inn i din oppfatning av hva du kan se og oppfatte.

Jeg tror det var en annen person som ga han en klem og hjernen din spillte deg ett puss hvor som fikk deg til og t ro det var din tante du så.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...