Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ser du etter hos en jente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en freak.

 

Hun må være:

 

Nysgjerrig

Intelligent (veldig viktig)

Åpen for nye tanker og ideer samt interesser

Åpen for endringer

Vite hva hun vil og gi meg en utfordring i samtaler/diskusjoner

Noen jeg kan snakke med alt om, selv de mest freaky ting

 

Hun må ikke:

 

Være religiøs, eller fastlåst i et verdisett jeg ikke kan leve med

Mangle ironi

 

 

Ellers er det greit om hun er:

 

Vakker, uten at jeg trenger å hente det fram hos henne

Interessert i mine interesser

Inspirerende

Et empatisk følelsesmenneske

Modig nok til å gå rundt teite normer slik at hun kan ta kontakt med meg :whistle:

Ambisiøs

Kinky :o

 

 

Kresen, neeeeei. :)

Lenke til kommentar

Er kanskje litt kravstor eg og, som mange andre her må ho:

 

- Ha et bra utseende (ikkje supermodell, men eg må vere tiltrekt av ho)

- Spontan (spesielt når det gjelder sex og slikt)

- Like å slappe av til tider

- Ha noke mellom øra

- Humor og noke av dei samme interessene

- Vere ærlig og til å stole på

- Like å kose :p

- Sjølvsikker

- vere glad i livet, like å leve litt :p

- Vere litt interessert i friluftsliv eller trening og sport.

 

 

Ho må ikkje :

 

- Vere sutrete og klage på seg sjølv

- Vere sjedelig

- fjortissfakter og drikke seg drita kvar helg og slikt

 

 

Har sikkert glømt litt, men pytt pytt, ho må seff ikkje ver 100% slik

Lenke til kommentar

Det absolutt viktigste for meg er kjemien.. Hvis jeg føler en connection der betyr faktisk ikke resten stort..

Skal forholdet vare derimot er det nok viktig at vi i det minste har noen ting til felles, men etter nylig opparbeidede erfaringer må jeg si meg enig i at det er viktig at hun har en egen vennekrets også ja..

Lenke til kommentar
Er kanskje litt kravstor eg og, som mange andre her må ho:

 

- Ha et bra utseende (ikkje supermodell, men eg må vere tiltrekt av ho)

- Spontan (spesielt når det gjelder sex og slikt)

- Like å slappe av til tider

- Humor og noke av dei samme interessene

- Vere ærlig og til å stole på

- Like å kose :p

- Sjølvsikker

- vere glad i livet, like å leve litt :p

- Snill

 

Gadd ikke å skrive selv, da du hadde skrevet lista mi i forveien :p Og det beste av alt! Jeg har funnet ei sånn ei! :D

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Blir egentlig overrasket over hvor mange som ser etter spesielle ting hos en jente.

Jeg har jo selvfølgelig ting jeg synes hadde vært fin på en jente og sånn, men ikke no man tenker på når man begynner å like en. Altså, plutselig begynner jeg bare å like en, og da tenker jeg jo ikke "Hm...hun hadde visst ikke blondt hår...da blir det nok ikke oss"

 

Har ikke dere sånn og ? At dere plutselig liker en ? Eller må hun matche disse kriteriene deres ?

Lenke til kommentar
Blir egentlig overrasket over hvor mange som ser etter spesielle ting hos en jente.

Jeg har jo selvfølgelig ting jeg synes hadde vært fin på en jente og sånn, men ikke no man tenker på når man begynner å like en. Altså, plutselig begynner jeg bare å like en, og da tenker jeg jo ikke "Hm...hun hadde visst ikke blondt hår...da blir det nok ikke oss"

 

Har ikke dere sånn og ? At dere plutselig liker en ? Eller må hun matche disse kriteriene deres ?

Er det ikke sånn at når man plutselig liker noen så er det fordi de oppfyller disse kriteriene da? Hvis ikke, så har man ikke vært helt ærlig når man listet opp kriteriene ;)

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Jeg blir bare forelsket i en person, uavhengig av om hun har blondt eller mørk hår, hva slags farge på øynene, om hun er religiøs, osv. Man bestemmer jo ikke hvem man plutselig begynner å like ;)

Lenke til kommentar
Jeg blir bare forelsket i en person, uavhengig av om hun har blondt eller mørk hår, hva slags farge på øynene, om hun er religiøs, osv. Man bestemmer jo ikke hvem man plutselig begynner å like ;)

Poenget med kriteriene er jo egentlig å skrive ned hva man blir tiltrukket av, og det er naturlig da, at det er en jente som besitter endel av dette, som du blir "tilfeldigvis" forelsket i.

Det er ikke en sjekkliste som sådan, før man blir forelsket, det er mer en analyse av hva man har funnet og vært fornøyd med til nå.. :)

Så det at du blir forelsket i forskjellig hårfarge, øyefarge og livssyn betyr bare at du ikke har kriterier/preferanser i det henseende på listen din.

Henger du med?

 

Et viktig punkt for meg er ærlighet, jeg hadde derfor aldri blitt "tilfeldig" forelsket i ei jeg visste var uærlig.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Jeg blir bare forelsket i en person, uavhengig av om hun har blondt eller mørk hår, hva slags farge på øynene, om hun er religiøs, osv. Man bestemmer jo ikke hvem man plutselig begynner å like ;)

Poenget med kriteriene er jo egentlig å skrive ned hva man blir tiltrukket av, og det er naturlig da, at det er en jente som besitter endel av dette, som du blir "tilfeldigvis" forelsket i.

Det er ikke en sjekkliste som sådan, før man blir forelsket, det er mer en analyse av hva man har funnet og vært fornøyd med til nå.. :)

Så det at du blir forelsket i forskjellig hårfarge, øyefarge og livssyn betyr bare at du ikke har kriterier/preferanser i det henseende på listen din.

Henger du med?

 

Et viktig punkt for meg er ærlighet, jeg hadde derfor aldri blitt "tilfeldig" forelsket i ei jeg visste var uærlig.

 

Joda, skjønner hva du mener;) Regner vel med at det er bare jeg som er litt annerledes på det punktet her.

Jeg har ikke en type personer jeg blir forelsket i, har vært forelsket i personer som er veldig forskjellige både når det gjelder utsendet og personlighet. Men joda, ser poenget ditt :p

Lenke til kommentar

Jeg setter faktisk oppførsel foran utseendet.. Men er hun stygg så ikke søren om jeg gidder noe.

 

Listen min:

-Hun må være litt frempå. Ikke være redd for å si noe

-Øynene må være pene

-Ikke for store pupper.. Bare ekkelt..

-Ikke så veldig høy

-Snill, men samtidig rimelig frekk

-Ikke fyllefant

-Hvordan hun ser på seg selv er da så.. Jeg er kjent for å få jentene rundt meg til å føle seg mye bedre om det er noe, enten psykisk eller fysisk. Så den fikser jeg greit

-Gjerne musikalsk

-Ei som elsker lørdagskosen.

 

ja..

 

Men det hendre jeg møter noen og så er det bare.. "wow..", så er jeg helt borte vekk..

Lenke til kommentar

Synes det er oppriktig trist at hele sjekkescenen dreier seg rundt fylla, og de eneste damene av ok kvalitet man kan få via nettet er bortkomne studiner langt hjemmefra.

 

Jenter jeg har møtt via nettet, om vi skal være litt mannssjåvinistiske her, har aldri vært mer enn 5/10 på kvalitetsskalaen. Jenter jeg har møtt i drittfylla på dansegulvet likeså.

 

Kvalitetsjentene virker det som man nesten er nødt til å møte via bekjente/på skolen/på jobb. Og på den måten er det enda tristere at det helt sikkert finnes flere jenter som er helt perfekte for akkurat deg, som du aldri får møtt fordi dere mer eller mindre tilfeldigvis ikke deler samme sosiale sirkel.

 

Livet er urettferdig :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...