Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Mutec Modifisert E46


Anbefalte innlegg

Noen bilder for kalde vinter dager. Bor litt sör for Lindesnes og trenger ikke vinterdekk.

 

post-24645-1199436404_thumb.jpg

 

post-24645-1199436433_thumb.jpg

 

post-24645-1199436418_thumb.jpg

 

post-24645-1199436449_thumb.jpg

 

Burde jeg få noen til å vaske denne motoren? Tar kun en uke eller to för den er full av örken sand.

 

Bilen er modifisert av Mutec i Tyskland. X5 4.4L V8 modifisert til 5.0L. 380Hk 520Nm gjör denne bilen til en fin motorvei racer. Forbruk er kun 1.4-1.6l. Det blir uintresant når det koster 135kr å fylle tanken.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor bo i Dubai??

 

Så jeg kan kjöre V8 BMW. Slippe at halve lönningen går vekk i skatt til skoleungdommer som gir f.

Alkohol er ikke forbudt. Får ikke kjöpt pils på Kiwien men vi har da Pol her. Litt som en taxfree i og med at det ikke koster skjorta.

 

Får V8 i norske BMW'er også vet du :) Selv om det kanskje koster litt mer.

 

 

Også kalt M3 :) 4 liters V8`er.. men dog endel dyrere ja :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvorfor bo i Dubai??

 

Så jeg kan kjöre V8 BMW. Slippe at halve lönningen går vekk i skatt til skoleungdommer som gir f.

Alkohol er ikke forbudt. Får ikke kjöpt pils på Kiwien men vi har da Pol her. Litt som en taxfree i og med at det ikke koster skjorta.

 

Får V8 i norske BMW'er også vet du :) Selv om det kanskje koster litt mer.

 

 

Også kalt M3 :) 4 liters V8`er.. men dog endel dyrere ja :thumbdown:

 

Du får V8 i mange andre BMW'er enn nye M3.

Lenke til kommentar

Vasking utvendig blir gjort to ganger i uka. Motoren er nettopp vasket. Polering har jeg dårlig erfaring med. Har krasjet med nypolert bil to ganger.

Har hatt min del av problemer med denne bilen. Denne gangen er det oljekjöleren pluss slanger som må skiftes. Dårlige slanger og knekk i enten inn eller ut bend fra kjöleren. Ulikt trykk inn og ut. Girkassen går i safemode. Noen ser heldigvis på det nå. Kanskje det blir mulig og kjöre noen raske turer igjen snart. Skal pröve å ta noen bedre bilder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...