Gå til innhold

Innstillinger i hammer editor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sliter litt med innstilingene(Game configurations) i Valve Hammer Editor, og lurer på om noen vet nøyaktig hva jeg skal ha slags innstilinger. (Lager bane til source)

De forskjellige innstilingene jeg må ha:

Game data files

Game Executable Directory

Mod Directory

Game directory

RMF directory .

Er litt usikker på hva som er hva.. Har sett igjennom bilder osv i guider, men det virker som det er litt annerledes for counter strike source, enn til counter-strike 1.6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal konfiguere seg selv egentlig!

Game data files: ligger i eksempel : C:\Program Files\Steam\steamapps\username\sourcesdk\bin (.fgd)

Game Executable Directory: Bare velg cs:s cstrike mappa

Mod Directory/Game directory : samma som over! (Eks. C:\Program Files\Steam\steamapps\username\counter-strike source\cstrike

RMF directory : samma kor den ligger ;)

Du bruker vel nyeste "Hammer editor versjon? dvs,den som ligger i tools under steam!

Skrevet

Når du velger Tools > Source SDK > (velg Counter-Strike Source nederst på menyen som kommer opp) > Hammer Editor og så skal det bare være å lage maps. Den skal være ferdig konfigurert når du velger der.

Skrevet

Om det er at du får feilmeldinger, forsøkt å klikke på "reset game configurations". Det er ikke alltid at Steam klarer å fullføre jobben første gang, spesielt ved en større oppdatering, og det kan da hende at du må fortelle Steam hva det er du mener.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...