999sss Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hei, jeg sliter litt med innstilingene(Game configurations) i Valve Hammer Editor, og lurer på om noen vet nøyaktig hva jeg skal ha slags innstilinger. (Lager bane til source) De forskjellige innstilingene jeg må ha: Game data files Game Executable Directory Mod Directory Game directory RMF directory . Er litt usikker på hva som er hva.. Har sett igjennom bilder osv i guider, men det virker som det er litt annerledes for counter strike source, enn til counter-strike 1.6.
galaxee Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Skal konfiguere seg selv egentlig! Game data files: ligger i eksempel : C:\Program Files\Steam\steamapps\username\sourcesdk\bin (.fgd) Game Executable Directory: Bare velg cs:s cstrike mappa Mod Directory/Game directory : samma som over! (Eks. C:\Program Files\Steam\steamapps\username\counter-strike source\cstrike RMF directory : samma kor den ligger Du bruker vel nyeste "Hammer editor versjon? dvs,den som ligger i tools under steam!
Vrengtpolvott Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Når du velger Tools > Source SDK > (velg Counter-Strike Source nederst på menyen som kommer opp) > Hammer Editor og så skal det bare være å lage maps. Den skal være ferdig konfigurert når du velger der.
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Om det er at du får feilmeldinger, forsøkt å klikke på "reset game configurations". Det er ikke alltid at Steam klarer å fullføre jobben første gang, spesielt ved en større oppdatering, og det kan da hende at du må fortelle Steam hva det er du mener.
999sss Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Source SDK virker ikke, så bruker en hammer editor fra nettet.
999sss Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 når jeg åpner mappen i hammer editoren i sdk, så kommer det bare opp streker..
999sss Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jepp. Fant det ut. Hvordan skriver jeg noe i bana? Endret 8. februar 2008 av vikern2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå