Gå til innhold

Maskinvarekrav, spill og gamepad


Anbefalte innlegg

Etter å ha bygd meg ny pc for noen få uker siden, tenkte at jeg at den kanskje kunne være brukbar til å spille på også. Tidligere har jeg kun holdt meg til playstation og xbox, så jeg er derfor ikke helt inne i alt av specs vedrørende maskinvare for å kunne spille de mest krevende spillende. Noen her som kan fortelle meg hva oppsettet mitt holder til, og hva som eventuelt burde forbedres ?

 

Prøvde MonsterJam her forleden, og grafikken henger av og til, i tillegg er lyden litt dårlig, er det grafikk-/lydkort som ikke henger med, eller er det andre ting jeg har oversett som er årsaken ?

 

Kjøpte også en Saitek P990 gamepad jeg tenkte bruke, men synes den funker dårlig i medal of honor, er det slik at få eller ingen gamepad funker særlig bra i FPS spill ?

 

Leste litt i noen tråder her om maskinvarekrav osv i noen spill, kan noen forklare meg litt hva det går ut på med "high", "very high" osv ? Tror det var snakk om skjerm-oppløsning kanskje....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppdater driverene dine og se om du får noe forskjell da:)

 

Blei litt bedre da ja, ikke no mere henging i grafikken på monsterjam.

 

Saitek P990 gamepad'en sliter jeg fælt med, kosta bare 200 kr, men håpløst komplisert å få satt den opp til forskjellige spill, hva bruker dere av kontrollere til div spill ? Hva er best til FPS spill ?

 

Hva er systemkrava til colin mcrae: dirt, noen som vet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...