Gå til innhold

Nytt Online fps spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurte på om det var noen gode online fps spill om dagen som er verdt å kjøpe ?

Endelig fikset nettet hjemme så jeg kan spille online uten å lagge men fant ut at jeg var ganske så lei BF2 og CS:S så vil egentlig ha noe nytt.

Tenkte kanskje på cod4 online da dette ikke var så dyrt på steam, er det verdt penga ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilte en del cs før, men det gikk jeg lei for lenge sia. Fant ut at bf2, bf2142 og cod 4 ble nye favoritter da det gjaldt online skytespill:P Så cod kan anbefales, god grafikk og intenst gameplay over nett. :yes:

Skrevet
Team Fortress 2 anbefales på det sterkeste.

Har foresten TF2 også =) glemte og nevne det..

Men tror jeg skal prøve ut Cod 4..

Er det foresten noen nye fps online spill som kommer framover ?

Skrevet

Unreal Tournament 3 er jo kommet ganske nylig og har fått greie kritikker. Har ikke fått prøvd det selv ennå, men f.eks. UT2004 er jo helt genialt å spille over nettet. Veldig raskt spill som baserer seg på å være en slags arena hvor fps blir gjort om til en sport, noe som appellerer veldig til meg i hvert fall :new_woot:

Skrevet (endret)
Team Fortress 2 anbefales på det sterkeste.

Enig. Makan til underholdende og stemningsfullt lagspill skal du lete lenge etter :) Og du får sjansen til å spille med mange samarbeidvillige forumbrukere herfra også, er alltid noen logget på :D

Forøvrig er den nye SteamCommunityen superb.

EDIT: Så nå at du har det :p Beklager..

Endret av Beges
Skrevet

CoD 4 kan absolutt anbefales som online shooter. Eneste FPS jeg spiller på nettet for tiden (gått lei BF2 og 2142, og 1942 og Vietnam er det nesten ingen som spiller lengere :( ). Mistet bittelitt av moroa etter lvl 55, men moro for det.

Er det foresten noen nye fps online spill som kommer framover ?

Frontlines: Fuel of War - fra Kaos Studios...som engang var Trauma som lagde DC...og som var med og lagde litt av BF2.

Skrevet
CoD4 Er et veldig bra valg ja :)

+1. Mange forskjellige våpner du kan velge mellom og egne kombinasjoner du kan lage når du blir høyere rank. Det tar heller ikke får lang tid. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...