Walts Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Hei Lurte på om det var noen gode online fps spill om dagen som er verdt å kjøpe ? Endelig fikset nettet hjemme så jeg kan spille online uten å lagge men fant ut at jeg var ganske så lei BF2 og CS:S så vil egentlig ha noe nytt. Tenkte kanskje på cod4 online da dette ikke var så dyrt på steam, er det verdt penga ?
P-in-P Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 COD4 er definitivt et godt kjøp! Likte både SP og MP veldig godt, men det er mange som går lei etter at de blir lvl 55 dessverre.
mkon Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Spilte en del cs før, men det gikk jeg lei for lenge sia. Fant ut at bf2, bf2142 og cod 4 ble nye favoritter da det gjaldt online skytespill:P Så cod kan anbefales, god grafikk og intenst gameplay over nett.
Walts Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Team Fortress 2 anbefales på det sterkeste. Har foresten TF2 også =) glemte og nevne det.. Men tror jeg skal prøve ut Cod 4.. Er det foresten noen nye fps online spill som kommer framover ?
Hallelujamannen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Unreal Tournament 3 er jo kommet ganske nylig og har fått greie kritikker. Har ikke fått prøvd det selv ennå, men f.eks. UT2004 er jo helt genialt å spille over nettet. Veldig raskt spill som baserer seg på å være en slags arena hvor fps blir gjort om til en sport, noe som appellerer veldig til meg i hvert fall
Beges Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Team Fortress 2 anbefales på det sterkeste. Enig. Makan til underholdende og stemningsfullt lagspill skal du lete lenge etter Og du får sjansen til å spille med mange samarbeidvillige forumbrukere herfra også, er alltid noen logget på Forøvrig er den nye SteamCommunityen superb. EDIT: Så nå at du har det Beklager.. Endret 3. januar 2008 av Beges
Saddlefall Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 UT3 eller CoD4, må vel bli ett av de Jeg hadde valgt UT3 pga et stort og aktivt modde-miljø.
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 CoD 4 kan absolutt anbefales som online shooter. Eneste FPS jeg spiller på nettet for tiden (gått lei BF2 og 2142, og 1942 og Vietnam er det nesten ingen som spiller lengere ). Mistet bittelitt av moroa etter lvl 55, men moro for det. Er det foresten noen nye fps online spill som kommer framover ? Frontlines: Fuel of War - fra Kaos Studios...som engang var Trauma som lagde DC...og som var med og lagde litt av BF2.
Darkbuster Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 CoD4 Er et veldig bra valg ja +1. Mange forskjellige våpner du kan velge mellom og egne kombinasjoner du kan lage når du blir høyere rank. Det tar heller ikke får lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå