Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der kom den ja. Din tur.

Og i Shanghai er det ganske så flatt.

Okei, jeg beklager. Jeg følger regler å gjør ingen søking. Jeg har ikke vært i Shanghai enda og har ikke tidligere tildratt meg kunnskap om byens høyder, men nå vet jeg det :) Jeg kommer helt klart dit engang men første prioritet i Kina nå er Xi´an

Skrevet

Okei, jeg beklager. Jeg følger regler å gjør ingen søking. Jeg har ikke vært i Shanghai enda og har ikke tidligere tildratt meg kunnskap om byens høyder, men nå vet jeg det :) Jeg kommer helt klart dit engang men første prioritet i Kina nå er Xi´an

Bortsett fra Hong Kong er de Kinesiske byene jeg kjenner på ganske så flat mark.

Kan anbefale Xi'an osm jeg besøkte i sommer. 2700,- t/r :green:

Skrevet

Bortsett fra Hong Kong er de Kinesiske byene jeg kjenner på ganske så flat mark.

Kan anbefale Xi'an osm jeg besøkte i sommer. 2700,- t/r :green:

Merket det selv i Hong Kong :) En del opp å ned, men fortsatt flatt i forhold til Norge. I ocean park er det til og med taubane for å komme seg fra den ene delen av parken til den andre. Det ligger et nokså stort fjell imellom

Skrevet

Vinneren må komme med nytt bilde da ?

Ja, om han ikke kommer med bilde eller setter oppgaven fri må vi ifølge reglene i førsteposten vente 48 timer før oppgaven blir fri.

Skrevet

Hadde aldri skjønt det på det første bildet. Tok den med en gang på det andre... Dette er sikkert samme "elv"?

post-136473-0-93783700-1382476761_thumb.jpg

Og dette fra samme park?

post-136473-0-02169500-1382476929_thumb.jpg

Anyways, håper denne er litt vanskelig.

post-136473-0-67835600-1382477057_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...