Gå til innhold

Compal ifl90+ - fremdeles mest for pengene?

ToMpy

Anbefalte innlegg

(første minus)Tull fra multicom kan du det..

Om det er tilfelle så beklager det. Var innom et par nettsider, og der kunne du ikke velge mer enn 3GiB RAM, så derfor regnet jeg med at smertegrensen for denne maskinen lå på 3GiB.

Fint at du rett på det :)

(Andre minus)Også TULL du kan velge en 7200 rpm 200gb harddisk...

Var det samme som skjedde her, som ovenfor. De nettbutikkene jeg var innom gav deg ikke muligheten til å bytte til 7200RPM disker.

vet ikke om ultimate er 32 eller 64..

Da er det sikkert mulig å få valgt 64bit hos noen nettbutikker også.

du kan jo gjøre dette fra noen andre sider en multicom men vet ikke hvilken sider du ser på....

Jeg gjorde litt dårlig research angående hva slags konfigurasjonsmuligheter du har på en ASUS G1S, jeg trodde ikke det varierte så veldig fra nettbutikk til nettbutikk som det da ser ut til å gjøre.

Da ser jeg nesten ingen vesentlige fordeler med å velge IFL90+ lengre.

Men Asusen blir kanskje litt dyrere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke egentlig .... ca samme pris for samme spec sånn som jeg kunne se det etter jeg konfigurerte begge... men nå ble det gjort mens jeg var på jobb og stresset med andre ting sammtidig, så kunne jo hende jeg har oversett noe =P

brukte multicom på begge oppsettene da ... ^_^

Lenke til kommentar
(første minus)Tull fra multicom kan du det..

Om det er tilfelle så beklager det. Var innom et par nettsider, og der kunne du ikke velge mer enn 3GiB RAM, så derfor regnet jeg med at smertegrensen for denne maskinen lå på 3GiB.

Fint at du rett på det :)

(Andre minus)Også TULL du kan velge en 7200 rpm 200gb harddisk...

Var det samme som skjedde her, som ovenfor. De nettbutikkene jeg var innom gav deg ikke muligheten til å bytte til 7200RPM disker.

vet ikke om ultimate er 32 eller 64..

Da er det sikkert mulig å få valgt 64bit hos noen nettbutikker også.

du kan jo gjøre dette fra noen andre sider en multicom men vet ikke hvilken sider du ser på....

Jeg gjorde litt dårlig research angående hva slags konfigurasjonsmuligheter du har på en ASUS G1S, jeg trodde ikke det varierte så veldig fra nettbutikk til nettbutikk som det da ser ut til å gjøre.

Da ser jeg nesten ingen vesentlige fordeler med å velge IFL90+ lengre.

Men Asusen blir kanskje litt dyrere?

G1S er jo bedre og har flere fordeler en IFL90+ men det er ikke store forskjeller.. bare litt bedre skjermkort ram på G1S. det er nok 32 bit vista ultimate, hva gjør dette for ramen? hvor mye av 4gig får man brukt da?

og np ramguy :p for litt siden var jeg ganske sikker på at IFL90+ var bedre en G1S.

Svarte kanskje litt frekt, beklager det :)

Endret av santacruze
Lenke til kommentar
Er det noen som kan gi meg en nettbutikk som selger G1S med 64-bits vista? Det er en dealbreaker for meg.

på forhånd takk! :)

du kan jo sikkert sende en mail til multicom og få dem til og gi med 64 bits istedet.. skulle gå fint det. eller kanskje bestille OS seperat og få dem til og gi deg maskinen uten OS i det hele tatt!

Endret av santacruze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...